stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 403628
  • 27 آبان 1400 - 11:06
0

وزیر کشور شهادت کارکنان نیروی انتظامی کرمان را تسلیت گفت

وزیر کشور شهادت کارکنان نیروی انتظامی کرمان را تسلیت گفت
قلم | qalamna.ir :

روز پنجشنبه از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور  «احمد وحیدی» در پیام خود خطاب به سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران،  نوشت: شهادت دلاور مردان فرماندهی انتظامی استان کرمان شهیدان والا مقام سرهنگ «مهدی توسنگ»، سرکار استوار «احسان شیرخانی»، سرباز وظیفه «امیرحسین خدادادی»  که در دفاع از امنیت کشور و مردم به شهادت رسیدند،  موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب شد.

در ادامه پیام تسلیت وزیر کشور آمده است: این شهدای بزرگوار که در راه امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم کردند، بی‌شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود. شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می شود، افتخار دفاع از امنیت کشور، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند و بدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

وحیدی این حادثه غمبار را به محضر رهبر معظم انقلاب،  فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی به ویژه  فرمانده این نیرو و خانواده‌های معظم شهدا و بازماندگان این شهیدان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت کرده است.

 این شهیدان در درگیری با اشرار مسلح در دشت سمسور در مرز استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و به همرزمان شهیدشان پیوستند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.