stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 403590
  • 27 آبان 1400 - 0:00
1
استاندار همدان اعلام کرد:

اجرایی شدن سامانه سکوی مدیریت هوشمند کرونا از اول آذرماه در استان همدان

اجرایی شدن سامانه سکوی مدیریت هوشمند کرونا از اول آذرماه در استان همدان
همدان- قلمنا- استاندار همدان از اجرایی شدن سامانه سکوی مدیریت هوشمند کرونا از اول آذرماه در استان همدان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن تقدیر و تشکر از کادر بهداشت و درمان استان، گفت: مهم‌ترین موضوع کشور حفظ سلامت مردم و مقابله با کرونا و تزریق عمومی واکسن است.
وی با تاکید بر اینکه فرمانداران حفظ سلامت مردم در مقابله با کرونا را در اولویت قرار دهند، تصریح کرد: فرمانداران در راستای تشویق مردم در راستای تزریق واکسن و حفظ سلامتی مردم اقدامات لازم را انجام دهند.
استاندار همدان در ادامه صحبت های خود از اجرایی شدن سامانه سکوی مدیریت هوشمند کرونا از اول آذرماه در استان همدان خبر داد، گفت: اجرای برنامه سامانه سکوی مدیریت هوشمند کرونا، به طور جدی توسط دستگاه های اجرایی پیگیری شود.
وی ادامه داد: طرح سامانه سکوی مدیریت هوشمند کرونا به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و در راستای اجرایی کردن آن کوشا باشند.
قاسمی فرزاد با بیان اینکه فرمانداران بر اجرای دقیق مصوبات کرونا و اجرای طرح سامانه سکوی مدیریت هوشمند کرونا نظارت داشته باشند، تاکید کرد: با توجه به روند کاهشی شیوع کرونا، مردم همچنان باید پروتکل‌ها را رعایت کنند و وضعیت را عادی‌انگاری نکنند.
وی ادامه داد: تا بهبودی کامل شرایط کرونایی مردم فهیم استان پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد استانی کرونا را رعایت کنند.
استاندار همدان با بیان اینکه کسانی که تا کنون واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند، مطرح کرد: وضعیت رنگ‌بندی کرونایی نهاوند و کبودرآهنگ نارنجی و سایر شهرهای استان زرد است.
قاسمی فرزاد در پایان با تاکید بر اینکه در راستای اقناع‌سازی ساکنان روستا‌های استان مبنی بر تزریق واکسن، اقدامات لازم انجام گیرد، گفت: مردم از تجمعات و شرکت در دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.