stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 403492
  • 26 آبان 1400 - 12:17
0

سفر مربی برزیلی قایقرانی در ۱۰ روز آینده/ ایران کم‌تر از ژاپن دستمزد می‌دهد

سفر مربی برزیلی قایقرانی در ۱۰ روز آینده/ ایران کم‌تر از ژاپن دستمزد می‌دهد

مربی برزیلی قایقرانی برای عقد قرداد رسمی با فدراسیون و آغاز کارش تا ۱۰ روز دیگر به ایران سفر می‌کند.

قلم | qalamna.ir :

علیرضا سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی زمان آغاز به کار مربی برزیلی قایقرانی آب‌های آرام  بیان کرد: صحبت‌ها با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک انجام شده و مجوز شورای برون مرزی هم گرفته شده در حال پیگیری صدور ویزا هستیم. فکر می‌کنم یک هفته تا ۱۰ روز آینده به ایران بیاید و عقد قرارداد نهایی انجام شود تا کارش را شروع کند.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که برای تامین دستمزدش فکری شده تا در صورت افزایش قیمت ارز برای پرداختش به مشکل برنخورند؟ گفت: مبلغی که صحبت کردیم کم‌تر از دستمزدی است که از ژاپن دریافت می‌کرد. البته فدراسیون جهانی هم در این مورد کمک کرد که باید تشکر کنم. مربی بزریلی رزومه خوبی دارد و برزیل با او در المپیک ریو صاحب مدال شد و تیم  ژاپن را هم متحول کرد. امیدوارم قایقرانی ایران بتواند از تجربیاتش بهره‌مند شود و در سال‌های آینده نتیجه‌اش را ببینیم. باآغاز به کار مربی بزریلی مربیان جوان هم به سیستم  تزریق می‌شوند تا از تجربیاتش استفاده کنند. البته این کار باید در سال‌های قبل انجام می‌شد که اتفاق نیفتاد.

رییس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این پرسش که در جلسه با کادرسرپرستی بازی‌های آسیایی۲۰۲۲ قول چند مدال داده است؟ تصریح کرد: قول مدال دادم اما نوع و تعداد را آن را تعیین نکرده‌ام چون بازی‌ها در چین برگزار می‌شود و خودش ابرقدرت است. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دو نهادی است مستقیم با فدراسیون‌ها در ارتباط هستند و امیدوارم دولت به این دو نهاد در آماده‌سازی رشته‌ها کمک کند تا ورزشکاران ما بتوانند افتخارآفرینی کنند. مطمئن باشید قایقرانی و بقیه فدراسیون‌هایی که در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنند آماده موفقیت هستند، اگر طبق برنامه‌ای که دارند، پیش بروند و این ۹ ماه را با موفقیت پشت سر بگذارند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.