stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 403451
  • 26 آبان 1400 - 12:05
0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مُهر:

۲۵۰ عنوان برنامه هفته بسیج در مُهر برگزار می‌شود

۲۵۰ عنوان برنامه هفته بسیج در مُهر برگزار می‌شود
فارس_ نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مُهر برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته بسیج نشست خبری سرهنگ پاسدار گله داریان فرمانده سپاه شهرستان مُهر با اصحاب رسانه و با حضور مسئول حجت الاسلام محمدی نمایندگی ولی فقیه در سپاه مُهر روز سه شنبه ۲۵ آبان در سپاه شهرستان مهر برگزار شد.

            
سرهنگ پاسدار علی گله داریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مُهر در نشست خبری باخبرنگاران شهرستان مُهر اظهار داشت: در طول هفته بسیج بیش از ۲۵۰ برنامه مختلف فرهنگی، علمی، هنری، ورزشی درسطح پایگاهها، حوزه ها و ناحیه مقاومت با حضور گسترده اقشار مختلف بسیج درسطح چهار بخش مرکزی، وراوی، گله دار و اسیر شهرستان مُهر با شکوه خاص برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مُهر اظهار داشت: به فرموده مقام عظمای ولایت بسیج مقطع مهمی است، هفته های زیادی در طول سال وجود دارد اما هفته بسیج امتیاز های استثنایی دارد چرا که خود بسیج استثنا و یک حادثه بی نظیر است و اینکه مردم در یک کشور از یک حقیقت به نام دین از یک نظام مقدس با همه وجودشان با بهترین عناصر شان دفاع کنند، حد و مرزی هم در عرصه‌های مختلف نشناسند، واقعاً بی نظیر است.

سرهنگ پاسدار علی گله داریان افزود: با اشاره به انقلاب هایی که در دهه‌های اخیر در دنیا رخ داده، اضافه‌کردند: چنین اتفاقی که مردم با تمام وجود در عرصه باشند رخ نداده و این خواست انقلابمان هست و این یک پدیده بی نظیر است، این دل نورانی امام بزرگوار بود که به این حقیقت دست یافت و با الهام و کمک الهی این را تحقق بخشید و در واقع این حقیقت بسیج است و بسیج نسخه‌ی شفابخش همه‌ی ملت‌ها به ویژه در منطقه عظیم خاورمیانه شده است.

فرمانده سپاه شهرستان مُهر اظهار داشت: وقتی به حقیقت معنا به بسیج نگاه می‌کنیم بسیج رمز پایداری و ماندگاری و عزت ملی است. بسیجی که بدون هیچ چشم داشتی در همه‌ی عرصه‌ها با تمام وجود حضور پیدا کرده و در این راه خوب درخشیده است و بسیج بعد از تاسیس نسخه تمام عیار تبدیل تهدید به فرصت شد.

سرهنگ گله‌داریان با اشاره‌ به ۵ آذر سال ۱۳۵۸ سالروز تاسیس بسیج و یادآوری حماسه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ گفتند: آمریکا به بهانه پس گرفتن و ضرب شصت زدن به ایران تمام امکاناتش را در خلیج فارس مستقر کرده بود و منتظر فرصتی بود که به ایران ضربه بزند و نظام نوپای عزیز را از بین ببرد اما حضرت امام با درایتشان در ۵ آذر از این فرصت استفاده کردند و بسیج مستضعفین را تأسیس کردند و این دقیقا تهدید دشمن به فرصت تبدیل شد و هرجا بسیج وارد شده است، تهدید به فرصت تبدیل شده است.

وی در ادامه بیان داشت: در سوریه، عراق و لبنان هرجا نیروهای مقاومت به تاسی از بسیج مردمی به میدان آمدند، تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند و امروز دنیا از آن جبهه مقاومت است و مقاومت راه گشاست و خداوند در قرآن فرموده هرکس دین خدا رو یاری کند ما هم او را یاری می‌کنیم. و این همان کاری است که بسیج انجام می‌دهد.

سرهنگ پاسدار علی گله‌داریان فرمانده سپاه شهرستان مُهر افزود: در طول هفته بسیج ۲۵۰ برنامه فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی درسطح پایگاه ها، حوزه ها و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر برگزار می‌شود که می‌توان به برنامه های غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در سراسر شهرستان، دیدار همزمان با ۵۰ خانواده شهید درسطح بخش‌های اسیر ،گله دار ،مرکزی و وراوی، اجرای برنامه همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری ۱۱ یادواره شهدای شهرستان، برگزاری رزمایش کمکهای مومنانه و اردوهای جهادی، افتتاح طرح های اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی، نشست های عقیدتی سیاسی بصیرتی و روشنگری، اعزام بسیج جامعه پزشکی به نقاط محروم شهرستان با اجرای طرح ویزیت رایگان، همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس، افتتاح ساختمان پایگاه های مقاومت، حضور گسترده بسیجیان در مصلاهای نماز جمعه شهرهای مُهر، گله دار و وراوی، تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و بسیجیان شهرستان مُهر در پالایشگاه گاز پارسیان، استقرار پایگاه سیار انتقال خون لارستان جهت خونگیری در بخش اسیر، از جمله برنامه های شاخص گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان مُهر می باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.