stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 403421
  • 26 آبان 1400 - 11:08
1

کارگزار استقلال در یک قدمی در اختیار گرفتن کل تبلیغات محیطی لیگ برتر

کارگزار استقلال در یک قدمی در اختیار گرفتن کل تبلیغات محیطی لیگ برتر

کارگزار باشگاه استقلال، در آستانه در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی کل لیگ برتر قرار گرفته است.

قلم | qalamna.ir :

تبلیغات محیطی لیگ بیست و یکم به محل تقابل باشگاه‌ها و سازمان لیگ فوتبال تبدیل شد اما پس از برگزاری جلسه‌ای با حضور مسوولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه‌ها، اختلافات تا حدود زیادی برطرف شد. در نهایت نتیجه این جلسه ادامه فرآیند پیشین تبلیغات محیطی و ادامه کار سازمان لیگ به عنوان متولی این امر بود.

پس از برگزاری این جلسه اما استقلال هم‌چنان به دنبال پیدا کردن راهی برای در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی‌اش بود و این پیگیری‌ها در نهایت منجر به برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، نمایندگان سازمان لیگ فوتبال، مهدی علی‌نژاد به عنوان نماینده وزارت ورزش و نماینده کارگزار استقلال شد.

در این جلسه مقرر شد که تبلیغات محیطی لیگ برتر به سه بخش تقسیم شود به این ترتیب که یک بخش مربوط به باشگاه استقلال، یک بخش مربوط به باشگاه پرسپولیس و بخش آخر مربوط به باقی باشگاه‌ها باشد. هم‌چنین قرار شد که کارگزار باشگاه استقلال با معرفی یک شرکت برای هر بخش (در مجموع سه شرکت) امور مربوط به جذب تبلیغات را انجام دهد و با سازمان لیگ فوتبال همکاری داشته باشد.

البته با وجود انجام توافق نهایی بین طرف‌ها، سازمان لیگ فوتبال منتظر ارائه تضامین لازم از سوی کارگزار باشگاه استقلال است تا پس از ارائه این تضامین، تبلیغات محیطی لیگ برتر در اختیار کارگزار باشگاه استقلال قرار بگیرد.

هم‌چنین سازمان لیگ فوتبال در اقدامی قابل توجه شروع به برگزاری جلساتی با مدیران مالی باشگاه‌های لیگ برتری کرده است. در این جلسات ضمن ارائه گزارش‌های مالی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، درباره نحوه دآمدزایی و تقسیم‌بندی آن بین باشگاه‌ها به مدیران مالی توضیحاتی ارائه شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.