stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 403407
  • 26 آبان 1400 - 8:56
0
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان اعلام کرد:

جریمه ۷ میلیارد ریالی قاچاق سوخت در همدان

جریمه ۷ میلیارد ریالی قاچاق سوخت در همدان
همدان- قلمنا- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: بیش از ۲۷ هزار لیتر نفت گاز به مبلغ جریمه هفت میلیارد ریال از دو کامیون کشف و در تعزیرات حکومتی همدان محکوم شدند.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، داریوش جودکی ادامه داد: علاوه بر ضبط کالا و جریمه نقدی متهمین‌، تانکرها و ملحقات آن که به صورت غیر قانونی بر روی کامیون های باری نصب شده بود نیز به نفع دولت ضبط شد.

وی با بیان این موضوع گفت: حسب گزارش پلیس امنیت اقتصادی همدان دو نفر، تانکر حمل سوخت را به صورت غیر قانونی و مخفی در بار دو کامیون جاسازی و مقدار ۲۷ هزا و ۴۰۰ لیتر نفت گاز را از همدان به مقصد تهران بارگیری و حمل می‌کردند که پس از توقیف، پرونده متهمین برای رسیدگی به این مرجع ارسال شد.

جودکی خاطرنشان کرد: شعبه هفتم این اداره کل پس از جری تشریفات قانونی و صدور رای مقتضی علاوه بر ضبط کالا، تانکرها و ملحقات آن به نفع دولت، متهمین را در دو پرونده جداگانه مجموعا به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد و ۴۶۱ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۲۰۰ ریال در حق دولت محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: جریمه یکی از متهمین به مبلغ بیش از ۴ میلیارد ریال وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد و یکی دیگر از پرونده ها نیز در حال اجراست.

وی در پایان مطرح کرد: پل ارتباطی ما با همشهریان تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.