stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 403360
  • 25 آبان 1400 - 17:25
0
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کاشان:

مجوز ۱۴ سازمان مردم نهاد از ابتدای سال تاکنون در کاشان صادر شد

مجوز ۱۴ سازمان مردم نهاد از ابتدای سال تاکنون در کاشان صادر شد
اصفهان_ معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کاشان از صدور مجوز ۱۴ سازمان مردم نهاد در کاشان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون در کاشان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

عباسعلی قپانی پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش سازمان‌های مردم نهاد در توسعه و اقدام فعالیت‌های عام‌المنفعه اظهار داشت: این سازمان‌ها بازوی حمایتی دولت در انجام امور هستند و با کمک این سازمان‌ها می‌توان بسیاری از اقدامات را در جهت نفع مردم انجام داد.

وی با بیان اینکه فرمانداری کاشان و دیگر نهادهای اجرایی از فعالیت سمن‌ها در جامعه حمایت می‌کنند، ابراز داشت: حضور پررنگ این تشکل‌ها باعث خدمت رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون برای ۱۴ سازمان مردم نهاد در کاشان مجوز فعالیت صادر شده است، تصریح کرد: پروانه فعالیت پنج سمن نیز تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسات مربوط به حمایت سازمان‌های مردم نهاد در محل فرمانداری کاشان به طور مرتب برگزار می‌شود، گفت: سمن‌های شهرستان کاشان برای رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی شهرستان تاکنون اقدامات خوبی داشته‌اند که قابل تقدیر است.

قپانی پور یکی از نمونه‌های بارز استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد را در بحران شیوع کرونا دانست و افزود: این سازمان‌ها در اوج شیوع کرونا با اقدامات خود به خوبی توانستند علاوه بر کمک به مردم در تهیه و پخش بسته‌های غذایی و بهداشتی، در زمینه جذب خیرین برای تهیه وسایل و تجهیزات درمانی هم کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه کاشان ۱۳۷ سازمان مردم نهاد در حوزه‌های مختلف دارد، تاکید کرد: کاشان تنها شهرستان استان اصفهان است که دارای مجمع هم اندیشی سازمان‌های مردم نهاد است که این مجمع در شهریور سال ۱۳۹۷ شکل گرفته است.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.