stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 403313
  • 25 آبان 1400 - 15:20
1
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان اعلام کرد:

تحقق ۱۳۰ درصدی در راستای انسداد چاه های غیرمجاز شهر همدان

تحقق ۱۳۰ درصدی در راستای انسداد چاه های غیرمجاز شهر همدان
همدان- قلمنا- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: در راستای مطالعه و اجرای پروژه های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شهرستان همدان نیز در طول 6 ماهه نخست سال جاری تعداد 60 حلقه چاه مسدود و در این راستا نیز تعهد اهداف و برنامه های این شرکت 130 درصد تحقق یافته است.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، منصور ستوده در خصوص اجرای پروژه های این شرکت در راستای سند راهبردی سه ساله استان و در طول ۶ ماهه نخست سال جاری به وضعیت دو شهرستان همدان و فامنین اشاره کرد.
وی با بیان اینکه در این راستا پروژه آبرسانی به شهر همدان در پیش گرفته شده، مطرح کرد: عملیات پیش بینی شده در سال جاری شامل تکمیل و بهره برداری از طرح اضطراری انتقال آب به شهر همدان به میزان ۲۵۰ لیتر در ثانیه و تکمیل و بهره برداری از مخازن است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه در این طرح از ۱۵۰ هزار مترمکعب مخازن بالغ بر ۱۰۰ هزار مترمکعب آن به انجام رسیده است، تصریح کرد: صددرصد تعهد مربوط به اجرای این طرح در سال جاری به انجام رسیده است.
ستوده ادامه داد: در راستای مطالعه و اجرای پروژه های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شهرستان همدان نیز در طول ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۶۰ حلقه چاه مسدود و در این راستا نیز تعهد اهداف و برنامه های این شرکت ۱۳۰ درصد تحقق یافته است.
وی مطرح کرد: در این راستا کنتورهای هوشمند نیز نصب و چاه های فاقد پروانه نیز تعیین تکلیف شده اند که درصد تحقق تعهد در این راستا در طول ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ به ترتیب برابر ۸۶ درصد و ۱۰۰ درصد است.
ستوده در ادامه صحبت های خود به پیش روی طرح ها و پروژه های شرکت آب منطقه ای همدان در شهرستان فامنین پرداخت و گفت: مطالعه انتقال پساب تصفیه خانه همدان به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد یکی از پروژه های تعریف شده بود که این پروژه در سال ۱۳۹۹ به اتمام رسیده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان در پایان به مطالعه و اجرای پروژه های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شهرستان فامنین نیز پرداخت و اضافه کرد: در سال جاری، تعداد ۵ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان مسدود، تعداد ۲۶ کنتور هوشمند نصب و تعداد ۲۵ حلقه چاه فاقد پروانه نیز تعیین تکلیف شده اند که در این راستا نیز ۱۰۰ درصد تعهد ۶ ماهه مان محقق شده است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.