stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 403252
  • 25 آبان 1400 - 11:48
1
فرماندار قشم:

آموزش ۸۰ درصد دانش‌آموزان متوسطه دوم قشم حضوری انجام می شود

آموزش ۸۰ درصد دانش‌آموزان متوسطه دوم قشم حضوری انجام می شود
هرمزگان/ قلمنا-فرماندار شهرستان قشم گفت: 80 درصد دانش آموزان متوسطه دوم از 15 آبان با حضور در کلاس های درس، از آموزش های حضوری بهره می گیرند.
قلم | qalamna.ir :

علیرضا نصری در بازدید از پیش اعلام نشده از مدارس شهر قشم در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تمام دستورالعمل های بهداشتی برای اجرای آموزش های حضوری در مدارس رعایت و بازگشایی در مدارس روستایی که جمعیت دانش آموزی  کمتری را پوشش می دهند از مهر آغاز شده است.

وی ادامه داد: ۲۰ درصد دانش آموزان همچنان به سبب نزدن هر  دو دز واکسن یا  اطمینان نداشتن خانواده در حال حاضر از دریافت حضوری آموزش محروم مانده اند.

فرماندار قشم اضافه کرد: آموزش حضوری مقاطع ابتدایی و متوسطه اول از یک آذر اجرا می شود.

نصری با یادآوری این مطلب که آموزش مجازی در شرایط اضطراری و بدون برنامه قبلی اجرایی شد، اظهار امیدواری کرد: آموزش حضوری علاوه بر بازدهی بهتر،  مسائل روحی و جسمی ناشی از خانه نشینی های اجباری را هم کمتر کند.

گفتنی است علیرضا نصری با همراهی مهندس آرش نیرومند در ادامه بازدید های از پیش اعلام نشده، پس از حضور در آموزش و پرورش و دیدار و گفت و گو با  کارمندان دوایر مختلف این مدیریت به اتفاق مدیر آموزش و پرورش از مدارس شهید مطهری و شکوفه های انقلاب بازدید کرد.

مدیر آموزش و پرورش قشم نیز با ارائه گزارشی روند اجرای دستورالعمل های بهداشتی و آماده سازی بازگشایی تدریجی مدارس را شرح داد.

حسین دیرباز گفت: سی هزار و ۴۰۰ دانش آموز در ۲۳۷ مدرسه دولتی و غیر انتفاعی بخش مرکزی در سال جاری تحصیلی ثبت نام کرده اند.

وی افزود: نوزده هزار و ۶۴۹ نفر دانش آموز در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی، شش هزار و ۴۴۳ نفر متوسطه اول و چها  هزار و ۳۰۸ نفر متوسطه دوم و هنرستان تحصیل می کنند.

دیرباز  تعداد کلاس های درس ابتدایی را ۴۹۳، متوسطه اول ۱۹۵و متوسطه دوم ۱۶۶ باب ذکر و اضافه کرد: ۷۰ درصد جمعیت دانش آموزی در چهار شهر بخش مرکزی و بقیه در روستاها سکونت دارند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.