stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 403134
  • 24 آبان 1400 - 22:52
3
مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گلایه کرد

خبری از حضور بانک‌ها در مناطق زلزله‌زده اندیکا نیست

خبری از حضور بانک‌ها در مناطق زلزله‌زده اندیکا نیست
خوزستان - مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: تاکنون بانک‌ها برای ارائه تسهیلات به مردم در مناطق زلزله‌زده اندیکا مستقر نشده‌اند.
قلم | qalamna.ir :

حسین جنتی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون بانک‌ها برای ارائه تسهیلات به مردم در مناطق زلزله‌زده مستقر نشده‌اند و از این رو انتظار داریم هرچه سریعتر بانک‌ها در این مناطق حضور یابند.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا بانک‌ها در مناطق زلزله زده اندیکا مستقر و برای ارائه تسهیلات به مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: تسهیلاتی که از سوی دولت مصوب و به بانک مرکزی ابلاغ شده است باید هرچه سریعتر توسط بانک‌ها به مردم برای سرعت بخشیدن به ساخت و ساز واحدهای آسیب دیده از زلزله پرداخت شود.

جنتی عنوان کرد: بنیاد مسکن استان و همچنین اداره کل مدیریت بحران پیگیر هستند تا بانک‌ها در مناطق زلزله‌زده اندیکا حضور یابند و نسبت به پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از زلزله در این مناطق اقدام کنند.

وی ادامه داد: حضور و استقرار بانک‌ها در مناطق زلزله زده و ارائه تسهیلات از سوی آن‌ها می‌تواند به روند بازسازی مناطق سرعت دهد و امیدواریم ظرف مدت یکی دو روز آینده این اتفاق رخ دهد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.