stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 403104
  • 24 آبان 1400 - 17:10
0

آمار ازدواج در کاشان کاهش یافت/پرونده های ورودی افزایش

آمار ازدواج در کاشان کاهش یافت/پرونده های ورودی افزایش
اصفهان_ رئیس دادگستری کاشان گفت: آمار ازدواج در کاشان نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است.
قلم | qalamna.ir :

محسن تاج افروز بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین راهکارهای کاهش وقوع جرم فرهنگ‌سازی است و باید تمام دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی برای این امر مهم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پیشگیری مهم‌تر از درمان است، ابراز داشت: مهم این است که با راهکارهای تربیتی و آموزشی از وقوع جرم جلوگیری کنیم وگرنه دستگیری مجرم بعد از ارتکاب جرم راهکار بنیادی برای پیشگیری از وقوع جرم نیست.

رئیس دادگستری کاشان با اشاره به اینکه این نهاد نیز برنامه‌هایی برای فرهنگ‌سازی در جامعه دارد، تصریح کرد: در صدد هستیم با کاهش شیوع ویروس کرونا برنامه‌هایی در مساجد و مدارس به صورت حضوری به منظور آموزش و فرهنگ‌سازی برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه آمار پرونده‌های ورودی به دادگستری کاشان بالا است، تاکید کرد: این شرایط زیبنده شهری مثل کاشان که به دارالمومنین معروف است، نیست.

تاج افروز با اشاره به اینکه آمار ازدواج نیز در کاشان نسبت به سال‌های قبل کاهش یافته است، گفت: این موضوع یک خطر جدی در منطقه کاشان است که لازم است خانواده‌های کاشانی با حساسیت بیشتری موضوعاتی اینچنین را دنبال کنند.

وی پرونده‌های خانوادگی را یکی از موضوعاتی دانست که آمار ورودی پرونده‌ها در آن افزایش یافته است، تاکید کرد: دخالت‌های بیجای نزدیکان زن و شوهر یکی از مهمترین دلایل افزایش اختلافات بین زوجین است.

رئیس دادگستری کاشان مصالحه بین طرفین را یکی از مهمترین راه‌های سازش دانست و تاکید کرد: البته زمان‌هایی مصالحه بین دو طرف زمان زیادی می‌برد و با عدم توافق در نهایت خود طرفین به رأی قاضی راضی می‌شوند.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.