stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 402645
  • 22 آبان 1400 - 17:51
3
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان تاکید کرد:

ضرورت توجه به جوان گرایی و جوان سازی در رده‌های مختلف

ضرورت توجه به جوان گرایی و جوان سازی در رده‌های مختلف
همدان- قلمنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با تصریح بر اینکه توجه به اشتغال و ازدواج جوانان، تقویت بدنه اجتماعی و اجرای سند فرهنگی در دستور کارمان است، مطرح کرد: جوان گرایی و جوان سازی در رده‌های مختلف نه فقط مدیریت مورد توجه خواهد بود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان امروز در سالن شهدای دولت استانداری همدان برگزار شد؛ این آیین با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم استان در خانه ملت و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد.

مهدی باب الحوائجی، صحبت‌های خود را با اجازه از نماینده ولی فقیه در استان همدان آغاز کرد و گفت: بنده، به عنوان یک جوان همدانی از انتصابم که در مسیر سیاست‌های ریاست جمهوری و منویات مقام معظم رهبری بر مبنای جوانگرایی دولت بوده است، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه وظیفه‌ای بر عهده‌ام نهاده شده که امیدوارم دست در دست هم بتوانیم برای اعتلای همدان تلاش کنیم، مطرح کرد: با توکل به خداوند و با توسل به اهل بیت در این مسیر پیش رویم تا الوندی سرافرازتر از گذشته را با اتحاد و انسجام به مردم ایران معرفی نماییم.

باب الحوائجی با اشاره به اینکه بنده معارفه نیاز نداشتم، همه شما خوبان، این فرزند الوند را می‌شناختید و همواره خدمتگزار مردم بوده و هستم؛ اظهار کرد: خواستم دست پدر بزرگوارم را ببوسم اما احساس کردم که پدر بزرگوارم این نقص را می‌بخشند و این شکل هنرمندانه به نام استاندار همدانکه دست پدرشان را در مراسم معارفه شان بوسیدند، ثبت و ضبط می‌گردد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان ادامه داد: سیاست‌های دولت آقای رئیسی و دستورات مقام معظم رهبری در خصوص اعتمادسازی و ترمیم اعتماد مردم و تقویت بدنه اجتماعی نسبت به نظام جمهوری اسلامی از وظائف ما است.

جوان گرایی و جوان سازی در رده‌های مختلف نه فقط مدیریت مورد توجه خواهد بود

باب الحوائجی با تاکید بر این موضوع گفت: قطعاً جوان گرایی و جوان سازی در رده‌های مختلف نه فقط مدیریت مورد توجه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی دقیق برای امورات جوانان، اشتغال جوانان، ازدواج آسان جوانان جز وظائف ما است و از خداوند می‌خواهم بتوانیم در این زمینه برنامه ریزی‌های دقیقی داشته باشیم.

باب الحوائجی با تاکید بر اینکه سند فرهنگی استان با روش دلفی به نتیجه رسیده و مورد تاکید و تقویت ما خواهد بود، به سند قرآنی استان همدان نیز اشاره کرد و گفت: قرآن سند تحول ما است وسندی که بر این اساس شکل گرفته مورد توجه خواهد بود.

وی با تصریح بر اینکه رهبری به دو سرمایه نیروی انسانی و منابع طبیعی تاکید دارند که حتماً مورد توجه قرار خواهد گرفت و در این مسیر سرمایه انسانی را در برنامه ریزی‌ها مدنظر خواهیم داشت، گفت: حوزه‌های علمیه جزو لاینفک برنامه‌های ما خواهد بود چرا که هرجا معنویت و فرهنگ مبتنی بر دین باشد رشد و توسعه آنجا خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در مورد معنویت و برنامه‌ریزی برای فرهنگی می‌فرمایند هرجا در یک خانواده‌ای معنویت باشد حتی اگر فشار اقتصادی باشد قابل تحمل خواهد بود و اگر نباشد تحمل سخت و دشوار خواهد بود، اظهار کرد: چندین سال در آرزوی این بودیم یکی از فرزندان این مرز و بوم سکاندار استان را بر عهده گیرد و این مهم محقق شده است، امروز باید همه اختلاف‌ها را کنار بگذاریم و در جهت رشد و توسعه استان تلاش کنیم.

باب الحوائجی با بیان اینکه دست تمامی افرادی که برای این سمت گزینه بودند، می‌فشارم و پیشانی آن‌ها را می‌بوسم، مطرح کرد: امیدوارم همه اختلاف‌ها و تفرقه‌ها را کنار بگذاریم و برای اعتلا و رشد استان تلاش کنیم و البته در این مسیر، دست ما در مقابل رسانه‌ها بالا است چراکه اصحاب رسانه، شریان‌های رشد و توسعه جامعه هستند.

همواره به آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و هستم

در بخش پایانی این آیین نیز، معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه انقلاب ما با هدایت روحانیت پیروز و استمرار یافت، یاد و خاطره آیت الله فاضلیان را گرامیداشت و گفت: نام پرآوازه همدان، نامی آشنا در کشور است، این استان مهد علما، فقها، اندیشمندان، عرفا، پزشکان و ۸ هزار شهید است

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه این شهدا سرآمد همه خوبی‌ها هستند و نامشان بر تارک تاریخ می‌درخشد، به بیان سوابق خود در طول خدمت پرداخت و گفت: از سال ۱۳۷۲ خدمت به مردم استان همدان را در کارنامه شغلی خود دارم؛ در ۲۸ سالی که در همدان بودم در هیچ تریبون رسمی از خودم نگفتم و ضرورتی نداشته اما امروز می‌گویم تا بدانید سرباز این نظام بوده ام و انقلاب ما را روحانیت بنا نهاده و با روحانیت به سرانجام خواهد رسید.

وی با اشاره به این موضوع مطرح کرد: ما ۶ برادر بودیم که ۵ نفر ما سنشان به حضور در جبهه می‌رسید و نتیجه آن تقدیم سه جانباز و یک شهید به انقلاب اسلامی است؛ اعتقاد دارم که هر کس به شهدا و آرمان‌های آن‌ها پای بند است باید با وضو در محل کارش حاضر شود، چرا که این میزان که به ما رسیده، همگی ثمره خون شهدا است.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه همدان جایگاهی دارد که مقام معظم رهبری از آن به عنوان دارالمومنین و دارالمجاهدین یاد می‌کنند، اظهار کرد: شاید این آخرین سخنم در تریبون رسمی باشد، از سالها قبل وارد همدان شدم و در این سالها سعی کردم به مردم این استان خدمت کنم؛ اگر در جمهوری اسلامی به بنده پستی محول شده، همواره به آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و هستم.

وی با اشاره به ۶۶ ماه اسارت استاندار همدان در دوران جنگ تصریح کرد: دولتی که روی کار می‌آید باید نیروهای همسو با خود را نیز انتخاب کند، ما نیز دعا می‌کنیم بهترین عملکرد را حتی نسبت به ما داشته باشند و این تفکری است که باید در اعتلای نظام اسلامی مبنا قرار گیرد.

آزادبخت با بیان اینکه هرچن دبرخی مسئولین، سیاسی کاری نمی کنند اما به راستی این برازنده نیست و از آن‌ها می‌خواهیم تا وقت هست، برگردیم به مردمی که ما را به این جایگاه رسانده اند؛ به خاطر سیاسی کاری نباید به صورت نیروهای انقلابی چنگ انداخت؛ پیشکسوتانی که در این مسیر جان پاکشان را در طبق اخلاص گذاشته اند، باید جایگاهشان محفوظ بماند و در این مسیر، سعی کردیم که امانت داری کنیم.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگی با ائمه جمعه و روحانیت داشتم و افتخارم این است، گفت: در مسائل اجتماعی فصل‌الخطاب ما صحبت‌های نماینده ولی فقیه در استان است و در این زمینه کار شده و باید کارهای مهم‌تری صورت گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: معتقدم انتخاب آقای باب‌الحوائجی به عنوان معاون سیاسی از سوی استاندار همدان، بسیار هوشمندانه بود و امیداست که عملکرد نیروهای پس از ما، از ما بهتر باشد و هر کس غیر از این پیش رود، باید در افکار انقلابی اش شک کرد. بنده را حلال کنید.

گفتنی است؛ در در این آیین با تقدیر از خدمات «مصطفی آزادبخت»، «مهدی باب الحوائجی» به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری همدان معرفی شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.