stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 402515
  • 22 آبان 1400 - 11:17
3

محرومیت از امکانات درمانی ۷ شهر در محدوده شوشتر و گتوند

محرومیت از امکانات درمانی ۷ شهر در محدوده شوشتر و گتوند
خوزستان - نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس گفت: با توجه به کمبود امکانات درمانی ۷ شهر در شوشتر و گتوند نیازمند پزشک، داروخانه و تزریقات هستند.
قلم | qalamna.ir :

سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند شامگاه جمعه به همراه نمایندگان ویژه وزیر بهداشت از مراکز درمانی شهرستان‌های شوشتر و گتوند بازدید کرد و گفت: ۷ شهر این دو شهرستان (عرب حسن، سرداران و شرافت در شوشتر و صالح شهر، جنت‌مکان، سماله و ترکالکی در گتوند) با توجه به کمبود امکانات درمانی نیازمند پزشک، داروخانه و تزریقات هستند.

وی با تأکید بر جذب تأمین اعتبار برای بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی خاتم‌الانبیاء شوشتر بیان کرد: این بیمارستان پس از ۱۰ سال توقف در سال ۹۶ شروع به کار شده و اکنون نیازمند اعتبارات از وزارت مسکن و شهرسازی است؛ بنابراین از وزارت بهداشت و درمان تقاضا می‌شود که از این بیمارستان حمایت کند و پیگیر جذب اعتبارات لازم شود تا با این جذب اعتبارات لازم تا ۱۸ ماه آینده این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس در ادامه به تعارض بخشی از زمین بیمارستان الهادی شوشتر اشاره کرد و گفت: بخشی از این ساختمان‌های این بیمارستان مثل اورژانس، انبارها، سالن اجتماعات و سایر موارد مورد معارضه قرار گرفته که از وزیر بهداشت و درمان تقاضا می‌شود در این خصوص رسیدگی کند.

وی یادآور شد: پرداخت حقوق و دستمزد بخش بهداشت و درمان گتوند گرچه از علوم پزشکی دزفول جدا شده اما کماکان زیر نظر علوم پزشکی دزفول قرار دارد و هنوز به علوم پزشکی اهواز منتقل نشده است که این موضوع در مجلس اعلام شده و از معاونان وزیر بهداشت و درمان درخواست می‌شود که این مسائل را پیگیری کنند.

نماینده ویژه وزیر بهداشت و درمان در این بازدید با تأکید بر اینکه مشکلات این دو شهرستان به وزارت بهداشت و درمان منتقل و پیگیری‌های لازم با نماینده شوشتر و گتوند انجام می‌شود، افزود: دانشکده علوم پزشکی شوشتر از دو بیمارستان و چندین جامعه سلامت و سایر موارد تشکیل شده که مشکلات در شهرستان‌های شوشتر و گتوند در حوزه درمان مشخص هستند.

گودرزی یادآور شد: ایمنی بیماران و شهروندان از مهم‌ترین اهداف در وزارت بهداشت است و ما برای این موضوع در هر نقطه از ایران در خصوص بهداشت و درمان کمک خواهیم کرد.

این سفر به دلیل تذکر نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس در صحن علنی مجلس و نشست اخیرش با وزیر بهداشت و درمان در خصوص حوزه سلامت و پروژه‌های ناتمام صورت گرفت.

از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی عرب حسن، ساختمان زنجیره سرد و آزمایشگاه آب بیمارستان الهادی، بیمارستان خاتم الانبیا در شوشتر و از بیمارستان محلی صالح شهر، ساختمان آی سی یو، ساختمان سی‌تی‌اسکن، درمانگاه شماره یک و آزمایشگاه بهداشت در گتوند بازدید شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.