stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 402514
  • 22 آبان 1400 - 11:00
0

مسائل و آسیب های استان قزوین احصا شده است

مسائل و آسیب های استان قزوین احصا شده است
قزوین - قلم -فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت:مسائل و آسیب های استان قزوین احصا شده است و رسانه به عنوان چشم و گوش جامعه باید آن را بررسی و روی آن برنامه ریزی کند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز شنبه در جمع فعالان رسانه ای استان قزوین در سازمان بسیج رسانه استان قزوین،افزود: امروز مانند گذشته نمی توانیم بگوییم خروجی کار فرهنگی نیاز به زمان طولانی دارد بلکه تکنولوژی بستری فراهم کرده که بتوان بازدهی کار را در کوتاه ترین زمان ممکن مشاهده کرد.
وی افزود: امروز منطقه و زمان نبرد با دشمن محدود شده و جنگ های هشت ساله به ۴۸ ساعت منتهی شده است .
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد: قدرت رسانه بی بدیل است و خروجی آن را می توان در ماجرای حمله سایبری بنزین دید که چگونه با اطلاع رسانی به موقع تلاش دشمن خنثی شد.
وی با بیان اینکه خروجی هیات های اندیشه ورز بسیج رسانه باید در محتوا و شیوه تیتر زدن رسانه ها مشاهده شود، تصریح کرد: تشکیل جبهه رسانه های دغدغه مند و انقلابی در استان باید به شکلی قوی و محکم تشکیل شود.
رفیعی آتانی گفت: محتوا، تیتر و میزان اثرگذاری رسانه ها همان خمپارهای برد بلند و یا حتی کوتاهی است که رسانه ها در این جنگ از آن استفاده می کنند.
این مسوول گفت: متن زیاد منتشر کردن در فضای مجازی و رسانه ها هنر نیست و چه بسا دو کلمه در یک رسانه بتواند اثری ماندگار داشته باشد، محتوای تولید شده در رسانه اگر با اطلاعات جامع باشد می تواند اثر یک موشک را داشته باشد.
وی گفت: یک تیتر رسانه از موشک شهاب سه، قوی تر و برد بیشتری دارد و معقدم هیات اندیشه ورز باید تشکیل شود و مسائل استان را با یک کار اندیشه ورز خبرگانی متشکل از رسانه ها پیگیری کرده و حل کند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.