stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 402510
  • 22 آبان 1400 - 10:29
0

شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین رخداد بهم رسانی لوازم خانگی را برگزار می‌کند

شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین رخداد بهم رسانی لوازم خانگی را برگزار می‌کند
قزوین-قلم- معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: این شرکت مسوولیت برگزاری رخداد ملی نمایشگاهی به هم رسانی صنعت لوازم خانگی کشور را عهده دار شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، شهریار کشاورز روز شنبه در نشست شورای هماهنگی برگزاری این رویداد ملی، اظهار داشت: عنوان دقیق این رویداد “رخداد ملی نمایشگاهی به هم رسانی فستیوال نوآوری ها و چالش های فناوری صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته” است که همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه سالانه لوازم خانگی در تهران طی روزهای ۲۵ تا ۲۸ آبان برگزار می شود.

این مسوول گفت: شرکت شهرک های صنعتی قزوین این رخداد ملی را در راستای بهره گیری از توانمندی های داخلی در حوزه ارتقا و انتقال فناوری و توجه به ظرفیت های حوزه صنعت لوازم خانگی و تحقق منویات مقام معظم رهبری که تاکید بر ممنوعیت واردات و توجه بیشتر به حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی در صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته داشته اند، برگزار می کند.

معاون صنایع کوچک شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: این شرکت با همکاری شبکه فن بازار منطقه ای ملی این رخداد ملی را برگزار می کند.

کشاورز گفت: آشنایی با نیازهای فناوری صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته، تسهیل در ایجاد شبکه عرضه فناوری و تقاضای فناوری بین صنعت لوازم خانگی، بومی سازی فناوری، توسعه هم‌زمان عرضه فناوری و شناسایی تقاضا و معرفی فناوری های برتر به هم رسانی متقاضیان و عرضه کنندگان فناوری نمایشگاه دستاوردها و نیازهای فناوری و برگزاری استار تاپ ها از جمله موضوعات این رخداد ملی به شمار می رود.

وی افزود: رخداد به هم رسانی صنعت لوازم خانگی یک هدف اصلی دارد که آن تقویت تولید داخلی در این حوزه است.

کشاورز گفت: این رخداد ملی در سالن ۴۳ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.