stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 402351
  • 20 آبان 1400 - 22:49
0
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان اعلام کرد:

فروش ۲۰ میلیارد تومان از اموال مازاد دولتی استان همدان در سال جاری

فروش ۲۰ میلیارد تومان از اموال مازاد دولتی استان همدان در سال جاری
همدان- قلمنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با بیان اینکه استان همدان در 6 ماه 1400 در زمینه فروش اموال مازاد دولتی پیشگام بوده است، مطرح کرد: بالغ بر 20 میلیارد تومان از اموال مازاد دولتی استان همدان در 6 ماهه نخست سال جاری به فروش رسیده است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، محمدرضا میرصفدری امروز در جلسه مشترک در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان که در سالن جلسات شورای دولت استانداری همدان برگزار شد، با بیان اینکه استان همدان در ۶ ماه ۱۴۰۰ در زمینه فروش اموال مازاد دولتی پیشگام بوده است، مطرح کرد: بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از اموال مازاد دولتی استان همدان در ۶ ماهه نخست سال جاری به فروش رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با بیان اینکه برای ورود مناسب به این موضوع در نیمه دوم سال جاری نیز خواستار همکاری دستگاه های اجرایی در سطح استان هستیم، اضافه کرد: این روند موجب می شود تا اگر کسری هایی را در اعتبارات هزینه ای شاهد باشیم، دستگاه هایی را در اولویت قرار دهیم که در فروش اموال مازاد خود وارد کار شده اند.

با بیان اینکه استان همدان در ۶ ماه ۱۴۰۰ در زمینه فروش اموال مازاد دولتی پیشگام بوده است، مطرح کرد: بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از اموال مازاد دولتی استان همدان در ۶ ماهه نخست سال جاری به فروش رسیده است.

فروش ۴۴ میلیارد تومانی اموال مازاد دستگاه های دولتی استان در سال گذشته

مدیرکل امور اقتصادی استان همدان نیز در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: در سال گذشته موفق فروش ۴۴ میلیارد تومانی اموال مازاد دستگاه های دولتی استان شده ایم و حال برای تمامی دستگاه ها مجوز فروش ارسال شده است.

سید ناصر محمودی با بیان اینکه تعداد ۱۳۰ پرونده مربوط به املاک مازاد استان ها وارد کارگروه مربوطه شده و کار کارشناسی آن ها به انجام رسیده است، اظهار کرد: اخیراً ابلاغ شده است که اگر استان نتواند در این فروش وارد کار شود، اسامی به سازمان خصوصی سازی داده شود اما در این روند، پول فروش به خزانه می رود بدین سان نیاز است تا دستگاه های اجرایی در سطح استان همدان وارد کار شوند.

وی با تاکید بر لزوم مشخص شدن تکلیف این دستگاه ها مطرح کرد: مجوز فروش هم باطل نمی شود، بدین سان بایستی دستگاه های اجرایی در این امر وارد کار شوند.

مدیرکل امور اقتصادی استان همدان خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان تهاتر شد و امسال نیز تاکنون، در این زمینه ۱۴۴ میلیارد تومان تهاتر نوع اول در شرف انجام است.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.