stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 402230
  • 20 آبان 1400 - 10:54
2
فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

انهدام باند سه نفره سارقان بعنف طلا و زیور آلات در میناب

انهدام باند سه نفره سارقان بعنف طلا و زیور آلات در میناب
هرمزگان / قلمنا- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از انهدام باند سه نفره سارقان بعنف طلا و زیور آلات با ترفند تکدی گری و رفتن به منازل مردم با سلاح سرد، با کشف 10فقره سرقت در شهرستان میناب خبرداد.
قلم | qalamna.ir :

سردارغلامرضا جعفری بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و سرقت طلا و جواهرات در شهرستان میناب و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان طی تحقیقات گسترده انجام شده و استفاده از شگردهای پلیسی، یک نفر از سارقان خانم را در یکی از حاشیه های شهر شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت بود که با مواجهه با اسناد و مدارک چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به سرقت از طلا و زیور آلات از منازل با همکارییک خانم و یک مرد دیگر اعتراف کرد.

سردار جعفری اظهار داشت:مأموران با توجه سرنخ های بدست آمده با همکاری متهم ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اختفاء دو نفر دیگراز سارقان اعزام و موفق شدند آنان را در مخفیگاهشان طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان مقداری طلا و زیور آلات که متعلق به یکی ازشهروندان بود کشف کنند.

وی با بیان اینکه اموال کشف شده پس ازشناسایی تحویل مالباختگان شد، عنوان داشت: متهمان تاکنون به ۱۰فقره سرقت طلا و زیور آلات که با ترفند تکدی گری و رفتن به منازل مردم  و با بستن دست وپای آنان و تهدید با سلاح سرد مثل چاقو اقدام به سرقت می کردند، معترف  شده اند و احتمال سرقتهای بیشتری از این باند متصور می باشد که تحقیقات از متهمان در این زمینه ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه اعضای این باند دارای سوابق سرقت در شهرستانهای همجوار می باشند، خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات پرونده این باند بیش از ۵میلیارد ریال اقدام به سرقت کرده اند و تحقیقات تکمیلی نیز جهت شناسایی سایر مالباختگان و سرقت های احتمالی در دستور کار مأموران قرار دارد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.