stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 402196
  • 20 آبان 1400 - 1:57
1
مدیرکل آموزش و پرورش فارس در نشست با مدیران مدارس سمپاد فارس:

۲۶ مدال مسابقات المپیاد دانش آموزان کشور در سال تحصیلی گذشته به فارس رسید

۲۶ مدال مسابقات المپیاد دانش آموزان کشور در سال تحصیلی گذشته به فارس رسید
فارس_ مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در مسابقات المپیاد دانش آموزان کشور در سال تحصیلی 1400-1399 دانش آموزان مدارس سمپاد فارس با یک پله صعود نسبت به سال گذشته و کسب 26 مدال حائز مقام چهارم کشوری شدند.
قلم | qalamna.ir :

فرهاد اسماعیلی در نشست سالانه مدیران مدارس استعدادهای درخشان سراسر فارس گفت: باید یک مرکز تخصصی ویژه دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان تاسیس کنیم تا مشکلات سازشی و روحی این دانش آموزان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در فارس بیش از ۷ هزار دانش اموز در ۳۵ مدرسه استعدادهای درخشان مشغول به تحصیل هستند که باید به نیازهای این دانش آموزان به صورت ویژه توجه شود.

اسماعیلی گفت: بسیاری از مقام های کشوری در حوزه المپیادها و جشنواره های مختلف توسط مدارس سمپاد رقم میخورد که این نشان میدهد این مدارس در فارس در مسیر درست قرار دارند.

وی گفت: دبیرانی که در این مدارس آموزش میدهد باید مورد ارزیابی دقیق قرار گیرند و سوابق آموزشی آنان درخشان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: همگنی و پیشرفت گروهی در مدارس استعدادهای درخشان بسیار حائز اهمیت است و معلمان این مدارس باید نسبت به پیشرفت گروهی دانش آموزان نیز دقت نظر کافی داشته باشند.

اسماعیلی گفت: گاهی بی برنامه بیشتر از کمبود منابع مالی به سیستم تعلیم و تربیت ضربه می زند و برنامه محوری و ترسیم هدف های بلند مدت و کوتاه مدت باید از محورهای اصلی کارهای آموزشی و تربیتی باشد.

وی با بیان اینکه در مسابقات المپیاد کشوری دانش آموزی مدارس سمپاد فارس حائز مقام چهارم شده اند گفت: در سال تحصیلی گذشته دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان فارس ۲۶ رتبه برتر کشور را در المپیاد کسب کردند که مقام و مدال ۱۵ دانش آموز تاکنون اعلام شده است.

وی از مدیران مدارس سمپاد خواست تا فرم ۰۶ بازگشایی مدارس را به دقت مطالعه کنند تا زمینه دریافت مجوزها لازم برای برگزاری حضوری کلاس ها در مدارس فراهم شود.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.