stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 402159
  • 19 آبان 1400 - 15:20
0
عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی اصفهان:

مطالبه کشاورزان اصفهان برای بازگشایی زاینده‌رود قانونی است

اصفهان_ عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی اصفهان گفت: مطالبه کشاورزان متناسب با قوانین کشور است؛ در مصوبات مذکور حقابه کشاورزان و محیط زیست مشخص شده است و نیازی به مصوبه جدیدی وجود ندارد.
قلم | qalamna.ir :

لوزانوف پاول مدیر کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا ظهر امروز با حضور در ورزشگاه فولاد شهر با ظرفیت‌های موجود در این ورزشگاه آشنا شد.

او پس از بازدید از بخش‌های مختلف این ورزشگاه در نشستی با مسئولان باشگاه ذوب آهن ضمن ابراز خرسندی به دلیل سفر به اصفهان اظهار داشت: ما اطمینان داریم که باشگاه ذوب آهن بهترین شرایط را برای برگزاری مسابقات فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: این باشگاه سابقه چندین دوره حضور در لیگ قهرمانان را دارد و امیدواریم باز هم شاهد حضور این تیم در آسیا باشیم.

نمایندگان AFC از ورزشگاه فولادشهر

مدیر کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ورزشگاه فولاد شهر ظرفیت‌های خوبی را دارد که در برخی از بخش‌های آن نیازمند توسعه و تجهیز نیز هستیم.

همچنین محمدمهدی رمضانی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب آهن در این دیدار ضمن قدردانی از حضور نمایندگان AFC در ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن با قدمتی ۵۳ ساله در ورزش ایران و فعالیت در رشته‌های مختلف آقایان و بانوان، ۸۵۰ ورزشکار حرفه‌ای را تحت پوشش خود دارد.

وی با بیان اینکه نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی در رشته فوتبال از جمله افتخارات این باشگاه است، ادامه داد: در ذوب آهن تمام توان خود را برای تحقق استانداردهای فضاهای ورزشی به کار گرفته‌ایم و همواره به دستورالعمل‌های AFC توجه داشته‌ایم.

مدیرر وابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد که در مسابقات آتی مد نظر AFC نیز بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.