stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 402154
  • 19 آبان 1400 - 17:06
0

سردار اشتری:نیروی انتظامی مخالف برداشته شدن ممنوعیت تردد شبانه نیست

سردار اشتری:نیروی انتظامی مخالف برداشته شدن ممنوعیت تردد شبانه نیست
قلم | qalamna.ir :

،سردار حسین اشتری چهارشنبه در سفر به آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح محدودیت‌ تردد شبانه مصوبه ستاد ملی کرونا است که این ستاد به درخواست وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی آن را مصوب کرده و لغو آن نیز باید با مصوبه ستاد ملی کرونا باشد و پلیس در این زمینه فقط عامل اجرایی می‌باشد.

وی افزود: هدف ، تصمیم صحیح و به نفع مردم در راستای پیشگیری از کرونا و شیوع آن است و پلیس نیز بر اساس وظیفه خود تابع نظر ستاد ملی کرونا است.

سردار اشتری در ادامه امنیت را بزرگترین سرمایه کشور عنوان کرد و گفت: اقدامات خوبی در راستای امنیت پایدار در سطح کشور، استان خوزستان و بخصوص شهرستان آبادان انجام شده و در این راستا با اقتدار ، برنامه‌ریزی خوب و هوشمندی با جرائم برخورد شده است.

وی گفت: امروز نیروی انتظامی استان خوزستان با اشراف کامل اطلاعاتی مسلط بر اوضاع امنیتی داخلی است و با برنامه‌ریزی خوب و همکاری که بین مسئولان و نیروی انتظامی و خصوصا مردم و سران عشایر  وجود دارد امنیت پایداری در استان و مرزهای آبی و خشکی خوزستان شکل گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس گفت: امنیت سرمایه بزرگی است که هم اکنون در اختیار ملت ایران قرار دارد. ما از امنیت مثال زدنی و باثباتی برخورداریم، به لحاظ امنیت به وضعیت خوبی رسیده‌ایم ولی هنوز با شرایط مطلوب فاصله‌داریم و باید فاصله‌ها را کم کنیم.

وی اظهار داشت: برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی باید گام‌های بزرگی را برداریم، باید خدمت به مردم بیشتر شود و با کسانی که مخل نظم و امنیت هستند برخورد قاطع شود.

فرمانده ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی استان خوزستان از نظر امکانات به شاخص‌های خوبی دست یافته و سعی می‌کنیم با تجهیزات و امکانات بهتر و افزایش نیروی انسانی خدمات را در این استان افزایش دهیم.

سردار اشتری شرایط مرزها در کشور را مناسب توصیف کرد و گفت: وضعیت مرزهای خشکی و دریایی در کشور بخصوص استان خوزستان با جانفشانی‌ مرزبانی و دریابانی مطلوب است.

وی افزود: زمینه برای ارتقا امنیت در مرزهای کشور مهیاست و پرسنل نیروی انتظامی با روحیه جهادی و انقلابی در حال خدمت به مردم شریف و میهن دوست هستند، کشور از امنیت مثال زدنی و باثباتی برخوردار است و به لطف فرماندهی کل قوا ، به برکت خون شهدا ، ایثارگری نیروهای مسلح و حضور هوشمندانه مردم در صحنه، امنیت بسیار خوبی را در مرزهای کشور شاهد هستیم . این امنیت را هر روز ارتقا داده و حفظ خواهیم کرد.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به نصب دوربین امنیتی در شهرهای مختلف کشور گفت: دوربین‌ها در شهرها توسط شهرداری‌ها و در راه‌ها نیز از سوی وزارت راه نصب می‌شوند که مسئولیت نصب  و کیفیت دوربین‌ها با این ۲ دستگاه است.

وی افزود: امروز در محل‌های اصلی اکثر شهرها دوربین نصب شده و برای تقویت دوربین‌ها به مجلس شورای اسلامی، شهرداران و وزارت راه اعلام نیاز شده است.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هدف بازدید از یگان‌های انتظامی و مرزبانی در جنوب غرب خوزستان صبح روز چهارشنبه وارد آبادان شد.

دیدار با خانواده شهید نیروی انتظامی، نشست با مرزبانان وسران عشایر و بازدید از مناطق مرزی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از برنامه‌های سفر فرمانده ناجا به این منطقه است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.