stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 40215
  • 15 فروردین 1399 - 1:43
1

کشف ۴۷ کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس مرکزی و خوزستان 

کشف ۴۷ کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس مرکزی و خوزستان 

ایسنا/مرکزی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف ۴۷ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس استان های مرکزی و خوزستان گفت: این مواد قبل از ورود و توزیع در استان های مرکزی در یک عملیات پیشدستانه کشف شد. 

قلم | qalamna.ir :

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف ۴۷ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس استان های مرکزی و خوزستان گفت: این مواد قبل از ورود و توزیع در استان های مرکزی در یک عملیات پیشدستانه کشف شد. 

بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ “احمدرضا چگنی” در این‌باره اظهار کرد: ماموران این پلیس در انجام تحقیقاتی، از فعالیت یکی از قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های مرکزی کشور مطلع شدند.

وی افزود: در مراحل تحقیقات پلیس، این فرد در حین تردد در یکی از محورهای مواصلاتی استان خوزستان با یک دستگاه خودروی کامیون شناسایی و با هماهنگی انجام شده با پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان، عملیات دستگیری او آغاز شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در اجرای این عملیات مقدار ۴۷ کیلو و ۱۰۰ گرم ماده مخدر حشیش در بازرسی از خودروی توقیف شده کشف و فرد دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.