stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 402142
  • 19 آبان 1400 - 16:29
1
تاکید رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان تاکید کرد:

محله محوری اولویت نخست در انجام فعالیت های ورزشی شهر همدان

محله محوری اولویت نخست در انجام فعالیت های ورزشی شهر همدان
همدان- قلمنا- رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، ورزشی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان بر  اولویت محله محوری در انجام فعالیت های ورزشی تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان،حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری شورای شهر همدان مطرح کرد: محله محوری، رویکرد جدی در فعالیت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی بوده و ورزش یکی از مهمترین حوزه‌ها در تحقق محله محوری است.

وی با بیان اینکه امر به ورزش امر به معروف است و باید نامحدود توسعه یابد، اظهار داشت: در ابزارهای فرهنگی به دنبال موضوعات پرمخاطب و پر اثر هستیم و ورزش، مقوله بسیار جذاب و موثری در مقابله با آسیب های اجتماعی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، ورزشی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه ظرفیت های خوبی برای توسعه ورزش محلات شهر همدان وجود دارد، اضافه کرد: برای تقویت ورزش جوانان و نوجوانان اقدامات و بسترهای لازم باید در محلات فراهم شود چرا که تشویق و ترغیب نوجوانان برای ورزش و سلامتی با ایجاد بسترهای لازم در محلات محقق می‌شود و بیشتر نتیجه می دهد.

حجت الاسلام صفری افلاکی با اشاره به احداث زمین های چمن در محلات مختلف شهر یادآور شد: این اقدام باعث حضور روزانه کودکان و نوجوانان در ورزش محلات خود شده است چراکه از مکان های ورزشی در نقاط دوردست زیاد استقبال زیادی نمی‌شود.

وی با بیان این که لازم است نمایندگان مجلس در راستای جذب اعتبارات و منابع ملی برای تقویت ورزش محلات تلاش کنند، اضافه کرد: هدف شهرداری تقویت ورزش همگانی به ویژه بسترسازی برای ورزش نوجوانان در محله خود است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.