stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 401976
  • 18 آبان 1400 - 23:04
0

۲ تن و ۷۱۰ کیلوگرم مواد مخدر امسال در کرمانشاه کشف شده است

۲ تن و ۷۱۰ کیلوگرم مواد مخدر امسال در کرمانشاه کشف شده است
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار سردار “علی اکبر جاویدان” عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، ۲ هزار و ۱۵۴ نفر از قاچاقچیان، خُرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع افراد دستگیر شده یک هزار و ۹۶۱ نفر خُرده فروش و توزیع کننده و ۱۹۳ نفر نیز از قاچاقچیان حرفه ای بودند که آمار دستگیری ها نسبت به سال گذشته حدود ۶ درصد رشد داشته است.

سردار جاویدان در عین حال از دستگیری و جمع آوری یک هزار و ۶۶۰ معتاد از سطح شهرهای استان خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با هفت ماهه سال قبل که ۸۳۶ نفر بودند ۹۸ درصد رشد نشان می دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه انهدام ۳۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: انهدام این تعداد باند در مقایسه با ۲۶ باند منهدم شده سال قبل ۲۳ درصد رشد داشته است.

وی همچنین به پلمب ۷۳ مکان تهیه و توزیع مواد مخدر نیز اشاره و اظهار کرد: این تعداد در مقایسه با سال گذشته که ۲۷ مکان بوده است رشد ۱۷۰ درصدی را نشان می دهد.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده خانمان سوز اعتیاد را از جزو برنامه های اولویت دار پلیس کرمانشاه عنوان و ابراز امیدواری کرد دیگر دستگاه های متولی برخورد با این پدیده نیز پای کار آمده و عرصه را بیش از پیش برای قاچاقچیان تنگ کنند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.