stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 401929
  • 18 آبان 1400 - 13:55
0
معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان فارس:

تقویت پیوند دفاتر نهاد در امر شناسایی و جذب نخبگان دانشگاه

تقویت پیوند دفاتر نهاد در امر شناسایی و جذب نخبگان دانشگاه
فارس_ سیاست جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها حمایت و جذب نخبگان دانشگاه است.
قلم | qalamna.ir :

معاون سیاسی وفرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان فارس با تاکید بر شناسایی و توانمند سازی نخبگان فرهنگی در دانشگاه‌ها خواستار به فعلیت رساندن استعداد‌های بالقوه شود گفت: برای پیشرفت و جذب نخبگان تلاش می‌کنیم از طریق دفاتر نهاد زمینه‌های پیشرفت را با همکاری روسای دانشگاه‌ها برای دانشجویان فراهم کنیم.
حجت الاسلام مرتضی کوهی در دیداربا هیات رئیسه دانشگاه فنی حرفه‌ای استان فارس برعملکرد و توانایی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اشاره کرد واظهارداشت: سیاست دفترنهاد استان بر این است بر اساس منویات مقام معظم رهبری بر توسعه و تعمیق آگاهی‌ها وعلایق اسلامی دانشجویان برتبیین ارزش‌های اسلامی وهمچنین در حمایت از جامعه دانشجویی ودانشگاهی دفاتر نهاد استان حامی آنان شود و به نخبگان به موضوعات فرهنگی، دینی، عقیدتی انان بیشتر توجه شود.
وی ادامه داد: تقویت پیوند دفاتر نهاد در امر شناسایی و جذب نخبگان دانشگاه یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد مردمی به شمار می‌رود.
این استاد دانشگاه با تاکید برارتقا بیش سیاسی و مذهبی در دانشگاه‌های استان گفت: امروزه با همکاری تشکل‌های دانشجویی ومطالبه گری به حق آنان توانسته ایم جامعه را نسبت به برخی از آسیب‌های اجتماعی مطلع کنیم زیر تفکر دانشجویی بر نگاه مطالبه گری یکی از موضوعاتی است که در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌ها دنبال می‌شود.
حجت الاسلام کوهی حاکمیت بخشیدن به ارزش‌های اسلامی و انقلابی در سطوح مختلف اجرایی وعلمی را یکی دیگرازسیاست‌های دفاترنهاد دردانشگاه‌ها اعلام کرد وبیان داشت:هم اکنون تعامل سازنده‌ای میان جامعه دانشگاهی با مسئولان دفاترنهاد وجود دارد که در برخی از موارد مشاهده شده که این پیوند سازنده موجب شناسایی بیشتر نخبگان شده است.
حجت السلام کوهی گفت: این دانشگاه یک از موفق‌ترین دانشگاه‌ها در پرورش نیروی متخصص کار به شمار می‌رود که نیاز است با بهره گیری از ظرفیت‌های ۱۳ مرکز فعال استان دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی حرفه‌ای را راه اندازی کنیم تا بتوانیم میان دانشگاه فنی وحرفه‌ای وحوزه پیوند ایجاد کنیم.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.