stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 401848
  • 18 آبان 1400 - 11:10
0

بهادرانی: بعضی از نتایج تیم‌های مدعی غیر منتظره بود/ انتظارات از شهباززاده زیاد است

بهادرانی: بعضی از نتایج تیم‌های مدعی غیر منتظره بود/ انتظارات از شهباززاده زیاد است

مربی سپاهان گفت: شکست برای همه تیم‌ها رخ می‌دهد و تا همین هفته چهارم هم بعضی از نتایج تیم‌های مدعی غیر منتظره بود.

قلم | qalamna.ir :

فرهاد بهادرانی در گفت‌وگو با درباره عملکرد سپاهان در هفته‌های ابتدایی اظهار کرد: روند خوبی را در این چهار هفته داشتیم و تنها در نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن به مشکل خوردیم. در بازی با هوادار، این تیم مقابل ما بسته بازی کرد تا گل نخورد و بعد از آن در ضد حملات گلزنی کنند. بازی مقابل تیم‌هایی که فشرده بازی می‌کنند، سختی‌های خاص خودش را دارد و نمی‌توانید بگویید تیم‌تان خوب بازی نکرد چون احتمال گلزنی مقابل فوتبال دفاعی کمتر می‌شود.

او ادامه داد: باید در موقعیت‌های کمی که به دست میاورید، بهترین استفاده را داشته باشد. در بازی با هوادار سه امتیاز را گرفتیم و در بازی ذوب‌آهن در نیمه اول خوب کار کردیم. ذوب‌آهن تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته و دیدگاه‌شان هم عوض شده است. دیدگاه آقای تارتار هم ابتدا گل نخوردن و بعد از آن حمله و ضد حمله است. به نظر من شکست برای همه تیم‌ها زیاد رخ می‌دهد و تا همین هفته چهارم هم بعضی از نتایج تیم‌های مدعی غیر منتظره بود.  

مربی سپاهان با بیان این‌که همه تیم‌ها می‌خواهند امتیاز بگیرند و با تمام وجود تلاش کنند، گفت: با این حال خداراشکر سپاهان ثبات بیشتری نسبت به سال گذشته دارد و جایگزین خوبی برای بازیکنان خروجی جذب تیم شدند. توانستیم با همان کیفیت‌ سال گذشته بازیکن بگیریم و و هدف‌مان این است کاری که سال گذشته شروع کردیم را امسال با کیفیت بهتری ارائه دهیم. بعد از یک فصل و نیم، بچه‌ها آشنایی بیشتری نسبت به تفکرات آقای نویدکیا پیدا کرده‌اند و چند بازیکن جدید دارند خودشان را با شرایط تیم وقف می‌دهند. امیدواریم بتوانیم ابتدا بازی‌های خوبی انجام دهیم و در ادامه‌ نتیجه خوبی هم در پی خواهد داشت.

او درباره انتقادات به خط حمله و مهاجمان سپاهان گفت: این مساله حاد نیست چون در تمام دنیا ممکن است شرایط فصل گذشته را نداشته باشید. برخی تیم‌ها ممکن است در گلزنی موفق باشند اما فصل بعد توسط دیگر تیم‌ها آنالیز شوند و به دردسر بیفتند. سجاد شهباززاده در فصل گذشته آقای گل شد و نگاه‌ها و انتظارات از او بالا رفته است. مدافعان حریف هم نگاه‌ بیشتری به او دارند و در یارگیری روی او بیشتر تمرکز می‌کنند. البته هنوز هم دیر نشده و فرصت دارد تا خودش را بیشتر نشان دهد.

بهادرانی با بیان این‌که شهریار مغانلو به تازگی جذب شده و عملکردش طبیعی است، گفت: او مهاجم با کیفیتی است و روی هوا و زمین مهارت خوبی دارد اما شاید هماهنگ نبودن اولیه باعث شده به مشکل بخورد. مطمئن باشید به راحتی می‌تواند در بازی‌های آینده خودش را نشان دهد و گل‌های زیادی بزند. من قول می‌دهم چنین اتفاقی رخ دهد چون بازیکنی که کیفیت داشته باشد، مطمئنا می‌تواند مثمرثمر باشد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.