stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 401646
  • 17 آبان 1400 - 11:09
0

مربی خارجی حدادی و تفتیان، فقط از راه دور!

مربی خارجی حدادی و تفتیان، فقط از راه دور!

علی رضایی می‌گوید فدراسیون توان پرداخت هزینه تمرین حضوری مربیان خارجی حدادی و تفتیان را ندارد و این ورزشکاران می‌توانند از راه دور با مربیان خود در ارتباط باشند.

قلم | qalamna.ir :

احسان حدادی و حسن تفتیان به تازگی با مسئولان فدراسیون دوومیدانی جلسه برگزار کردند و برنامه‌های خود را برای آماده‌سازی تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ ارائه دادند.  

علی رضایی، دبیر فدراسیون در این مورد به ایسنا گفت: آقای حدادی تمریناتش را در ایران انجام می‌دهد و مشکلی وجود ندارد. آقای تفتیان هم برنامه خود را ارائه کرده اما مستلزم رایزنی با حامی مالی است که تا چه حد توانایی کمک دارد، چون مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا و جهان را پیش رو داریم و آقای تفتیان شانس زیادی برای کسب مدال طلا در داخل سالن آسیا دارد. همچنین هدف این است که در داخل سالن جهان هم نتیجه‌ای در خور ایران کسب کند. دور قبل پنجم شد و اگر بتواند برای اولین بار مدال بگیرد اتفاق خوبی است. این برنامه‌ها تا اواخر هفته جاری نهایی می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که حسن تفتیان می‌خواهد در فرانسه تمرین کند؟ گفت: بهترین شرایط مد نظر او تمرین در فرانسه است اما شرایط فدراسیون، اعتبارات و مشکلات مالی را هم می‌داند و اصراری روی فرانسه ندارد. اگر شرایط تمرینی مناسبی را در ایران فراهم کنیم، مشکلی ندارد. بحث اردوی فرانسه به هیچ عنوان برای فدراسیون عملی نیست، مگر اینکه آقای تفتیان با اسپانسر خصوصی اعزام شود اما بحث شرکت در مسابقات اروپایی شاید عملی شود.

رضایی همچنین در  پاسخ  به این سوال که حدادی تا زمان بازی‌های آسیایی به خارج از کشور اعزام نمی‌شود؟ گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ که هیچ برنامه‌ای برای خارج از  کشور ندارد و تمریناتش را در ایران انجام می‌دهد. او هم مثل آقای تفتیان قرار است، اگر شرایط مهیا شود به مسابقاتی چون دایموند لیگ و سایر مسابقات اروپایی اعزام  شود. شرکت در مسابقات را برای سایر ورزشکارانمان هم فراهم  می‌کنیم تا آماده حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی شوند.   

او افزود: اسپانسر فدراسیون و اسپانسر شخصی آقای حدادی در مورد بحث اعزامش به  مسابقات مطلع هستند. در مورد مسابقات مشکلی وجود ندارد چون یک اعزام نهایتا هفت روز طول می‌کشد و هزینه زیادی ندارد، اما صحبتی در مورد اردوی طولانی مدت در آمریکا تا بازی‌های آسیایی نشده است. آقای حدادی اصراری بر این قضیه ندارد و ما هم توان مالی پرداخت چنین هزینه‌هایی را نداریم.  

دبیرفدراسیون دوومیدانی در مورد تعیین تکلیف مربی‌های خارجی حدادی و تفتیان هم گفت: آقای حدادی دوست دارد با مک ویلکینز حتی از راه دور کار کند. از  طرفی اگر مربی توانمندی را از خارج از کشور بیاوریم که بتواند با آقای حدادی و سایر ورزشکاران پرتاب دیسک کار کند، هیچ مشکلی ندارد.  

او  در پاسخ به این سوال که فدراسیون توان پرداخت هزینه‌های مک‌ویلکینز را دارد؟ بیان کرد: آقای مک که نمی‌تواند در ایران حاضر شود و فدراسیون هم توان پرداخت هزینه‌های دلاری را ندارد. آقای حدادی می‌تواند از راه دور با او کار کند. اینگونه هزینه‌ها خیلی کمتر می‌شود و قابل قیاس با اردوی حضوری نیست.  بحث مربی آقای تفتیان هم به این صورت است.  

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.