stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 40151
  • 15 فروردین 1399 - 1:22
3

بیش از ۵۰ ریزش کوه در مسیر جم-سیراف /احتمال ریزش مجدد

بیش از ۵۰ ریزش کوه در مسیر جم-سیراف /احتمال ریزش مجدد

ایسنا/بوشهر مدیرکل راهداری استان بوشهر گفت: بیش از ۵۰ ریزش در مسیر جم به سیراف رخ داده است و احتمال ریزش مجدد نیز پیش بینی می شود.

قلم | qalamna.ir :

سید حمیدرضا علم در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در مسیر جم-سیراف ریزش های پی در پی داریم که سریعا جمع آوری شده و در حال حاضر جاده باز است.

وی افزود: برای روز جاری مجددا احتمال ریزش کوه پیش بینی می شود، در واقع مرتب ریزش داریم اما عوامل راهداری در منطقه حضور دارند و سریعا اقدام به جمع آوری و بازگشایی مسیر می نمایند.

این مسئول اظهار کرد: بر اثر سیل و طغیان رودخانه روز گذشته مسیر روستای درویشی-کردلان بوده که به دلیل طغیان رودخانه مُند مسدود شده بود و الان باز شده است، همچنین مسیر چهارخطه کنگان-عسلویه محدوده روستای پرک که گل و لای بر روی اتوبان آمده، محور سیراف-جم نیز در چند نقطه ریزش های پی در پی داشته ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین محور شیرینو-گله دار در حوزه کنگان و دوراهک به ریز محورهای کوهستانی بوده که ریزش داشته ایم و بازگشایی شده است.

وی یادآور شد: بر اساس اعلام هواشناسی امروز سامانه بارشی از استان بوشهر خارج خواهد شد.

روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای، عملیات ریزش برداری در ٣ نقطه محور کوهستانی ریز-دوراهک به طول ٨٠٠ متر، پاکسازی سطح جاده در محور ساحلی دیر -بردخون و محور روستایی جمرک (از توابع شهرستان دیّر) توسط نیروهای راهداری انجام شده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.