stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 401458
  • 16 آبان 1400 - 11:09
1

پیوس: فدراسیون دخالت کند و طارمی را برگرداند/ از گل‌محمدی حمایت کنیم

پیوس: فدراسیون دخالت کند و طارمی را برگرداند/ از گل‌محمدی حمایت کنیم

پیشکسوت فوتبال ایران خواهان دخالت فدراسیون در موضوع دعوت نشدن طارمی به تیم ملی شد.

قلم | qalamna.ir :

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با درباره دیدارهای پیش روی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: بچه‌های ما باید مقابل حریف در میانه میدان حفظ توپ کنند و حریف را تحت فشار قرار دهند تا بتوانند بر حریف غلبه کنند. کار راحتی مقابل لبنان و سوریه نداریم اما اگر بتوانیم در انتقال توپ از دفاع به حمله خوب کار کنیم، می‌توانیم نتیجه بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم.

او درباره خط خوردن مهدی طارمی از تیم ملی گفت: اسکوچیچ اشتباه کرده چون طارمی حرفی هم نزد و به نظر من فدراسیون فوتبال باید دخالت کند و مهدی طارمی را باید به تیم ملی برگرداند. ما به نظرات اسکوچیچ احترام می‌گذاریم اما لجبازی به درد تیم ملی نمی‌خورد. طارمی تجربه بالایی دارد و باید صحبت کنند تا این مشکل حل شود.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد پرسپولیس در دو بازی اخیر گفت: پرسپولیسی‌ها بعد از باخت مقابل الهلال از لحاظ روحی و روانی به مشکلات زیادی خوردند و شرایط برای تیم فرق کرد. از پیشکسوتان می‌خواهم همه بیایند و این تیم را حمایت کنند. پرسپولیس همیشه نوساناتی داشته است و امسال هم به خاطر حذف از لیگ قهرمانان این شرایط را پیدا کرده و باشگاه هم آن امکانات و شرایطی که باید در اختیار تیم بگذارد را نگذاشته است.

پیوس اضافه کرد: همچنین مشکلاتی هم که در سفر عربستان برای تیم به وجود آمد و روی هم رفته باعث به وجود آمدن چنین مشکلاتی شد. پرسپولیس همان پرسپولیس است و همان بازیکنان و کادرفنی هنوز در حال کار کردن هستند. همه پیشکسوتان باید به پرسپولیس کمک کند تا به بازیکنان روزهای خوب‌شان برگردند. یک سری‌ها با صحبت‌هایشان دارند پرسپولیس را تحت فشار می‌گذارند و به نظرم کار درستی انجام نمی‌دهند.

او در پایان گفت: ما به کادرفنی اعتقاد داریم چون کارشان را بلدند و بازیکنان خوبی داریم و می‌دانیم پرسپولیس به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردد. فوتبال فراز و نشیب دارد و یک روز بالا و یک روز پایین هستید اما با این حال همه باید حمایت کنند و دست به دست هم دهیم، کمک کنیم تا به شرایط خوب برگردند. تازه فقط چهار هفته گذشته و هنوز چیزی مشخص نیست و وقت زیادی تا پایان لیگ مانده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.