stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 40143
  • 15 فروردین 1399 - 0:54
4

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد

قلم | qalamna.ir :

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی هم اکنون شاهد بارش برف در اکثر محور های استان های اصفهان و همدان، محور الیگودرز-اصفهان استان لرستان، محور رحیم آباد-اشکورات استان گیلان، محور شاهرود-آزادشهر و ارتفاعات محور هراز مشاهده می شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از وقوع کولاک در محورهای شهمیرزاد-کیاسر، سمنان-دامغان گردنه آهوان نیز خبر داد و افزود: همچنین شاهد بارش باران در اکثر محور های استان های لرستان، قم، گیلان، مازندران، سمنان، خراسان رضوی، شمال استان فارس و محورهای طبس-یزد،طبس-دیهوک استان خراسان جنوبی هستیم.

رحمانی بااشاره به انسداد محور طبس-تپه طاق در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود:  این محور از ساعت  ١٠:٣٠ دقیقه روز جاری به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب مسدود شده است. تلاش ها برای بازگشایی این محور ادامه دارد.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۰ صبح امروز محور هراز که در ساعت ۴۰ دقیقه بامداد روز جاری به علت بارش برف و کولاک مسدود شده بود بازگشایی شد؛ همچنین محور:کیاسر-سمنان در استان مازندران که از ساعت ۸:۲۰ روز جاری به علت بارش برف و کولاک مسدود در ساعت ۱۰ صبح بازگشایی شد.

وی تاکید کرد: در ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز نیز محور طبس-تپه طاق در استان خراسان جنوبی به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب مسدود شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.