stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 401284
  • 15 آبان 1400 - 14:07
4

هشدار نیروی انتظامی اهواز به عوامل تیراندازی در مجالس شادی و عزا

هشدار نیروی انتظامی اهواز به عوامل تیراندازی در مجالس شادی و عزا
خوزستان - فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ضمن هشدار به عوامل تیراندازی در مجالس شادی و عزا گفت: علاوه بر برخورد قانونی با اینگونه افراد، مجوز حمل اسلحه آنها نیز باطل می شود.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ محسن دالوند با اشاره به اجرای طرح‌های مستمر جمع‌آوری اسلحه و مهمات در سطح این شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی در ماه‌های اخیر اجرای طرح‌های شناسایی و جمع‌آوری اسلحه های غیرمجاز و قاچاق را در دستور کار  قرار داده است. 

وی با بیان اینکه سران طوایف و عشایر در ماه‌های اخیر در زمینه عدم تیراندازی در مجالس مختلف همکاری خوبی با مجموعه ناجا داشته‌اند که این فرهنگ صحیح  باید در کل جامعه نهادینه شود گفت: این فرهنگ باید در کل استان خوزستان به خصوص شهرستان اهواز نهادینه شود.

فرمانده انتظامی اهواز در ادامه اظهار داشت:با وجود هشدارهای پی‌درپی نیروی انتظامی در زمینه عدم استفاده از اسلحه در مجالس باز هم شاهد استفاده و وقوع حوادث ناگواری در سطح شهرستان اهواز هستیم.

وی یادآور شد: علاوه بر اجرای طرح جمع آوری اسلحه های غیر مجاز یکی دیگر از اقداماتی که در راستای برقراری نظم و امنیت در این شهرستان به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفته، افزایش گشت‌های ویژه در سطح مناطق بوده که در ماه های اخیر نتایج خوبی در زمینه کاهش وقوع جرم به دنبال داشته است.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: اگرچه نیروی نتظامی برای برقراری نظم و امنیت در سطح شهر به مسئولیت‌های خود عمل می کند اما تلاش‌ این مجموعه بدون همراهی مردم به شکل مطلوب به نتیجه نمی رسد لذا انتظار می رود شهروندان علاوه بر رعایت نکات ایمنی و هشدارهای پلیس ما را در زمینه شناسایی و دستگیری افراد شرور و برهم زنندگان نظم عمومی یاری کنند.

پیش از این در چهارم شهریورماه سال جاری فرمانده انتظامی خوزستان از کشف بیش از ۲ هزار قبضه اسلحه غیرمجاز در پنج‌ماه نخست سال در سطح استان خوزستان خبر داده بود.

 به گفته جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در سال گذشته بیش از چهار هزار و ۸۰۰ قبضه اسلحه غیرمجاز در این استان کشف شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار علی بهمن
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.