stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 401263
  • 15 آبان 1400 - 12:32
3

مصوبات ستاد تسهیل خوزستان به طور کامل اجرایی نمی‌شود

مصوبات ستاد تسهیل خوزستان به طور کامل اجرایی نمی‌شود
خوزستان - دبیر شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی، از اجرایی نشدن کامل مصوبات ستاد تسهیل گلایه کرد و گفت: بخش خصوصی از اجرایی نشدن مصوبات ستاد تسهیل گلایه دارد.
قلم | qalamna.ir :

شهلا عموری اظهار کرد: جلسات متعددی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای حل مشکلات تولید و بخش خصوصی برگزار می‌شود اما متاسفانه مصوبات به طور کامل اجرایی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در خوزستان ظرفیت‌های فراوانی در بخش تولید وجود دارد که باید از آن استفاده شود، افزود: کارگروه‌های استانی تسهیل و رفع موانع تولید ظرفیت‌های بسیار بالایی برای حل مشکلات واحدها دارند اما متاسفانه در خوزستان مصوبات این کارگروه کامل اجرایی نمی‌شود.

دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی از اجرایی نشدن مصوبات ستاد تسهیل گلایه دارد و انتظار داریم تا شرایطی فراهم شود که شاهد اجرای بهتر این مصوبات در خوزستان باشیم.

عموری عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی و همچنین شبکه بانکی باید الزام شوند تا مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را اجرایی کنند و به این مساله توجه داشته باشند که مصوبات این کارگروه لازم الاجرا است.

وی ادامه داد: اجرایی نشدن مصوبات این کارگروه، باعث بروز مشکلات و چالش‌های متعددی برای بخش خصوصی می‌شود و انتظار داریم در این زمینه شاهد عملکرد بهتری در خصوص حل مشکلات واحدهای تولیدی و بخش خصوصی باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: متاسفانه در برخی از موارد به ویژه در خصوص عملکرد بانک‌ها نسبت به اجرای مصوبات کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید، شاهد برخوردهای سلیقه‌ای هستیم و انتظار داریم این مساله نیز هرچه سریعتر مرتفع شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار علی بهمن
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.