stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 401261
  • 15 آبان 1400 - 12:17
0

میلیچ چه طلبی از استقلال دارد؟/ دعوایی برای تاخیر تادیه!

میلیچ چه طلبی از استقلال دارد؟/ دعوایی برای تاخیر تادیه!

بر خلاف ادعاهای بازیکن کروات سابق تیم فوتبال استقلال، میلیچ تمام مبلغ قراردادش را دریافت کرده و ادعای او فقط درباره دریافت خسارت تاخیر در پرداخت طلب است.

قلم | qalamna.ir :

پرونده مطالبات هرویه، بازیکن کروات سابق تیم فوتبال استقلال به یکی از چالش‌های مهم کادر مدیریت جدید باشگاه استقلال تبدیل شده است. میلیچ با وجود گذشت ماه‌ها از جدایی‌اش از استقلال همچنان شکایت رسمی‌ای بابت دریافت مطالباتش نکرده است و میلیچ هم از همان ابتدا تمایل خود را برای مذاکره با مدیران باشگاه استقلال نشان داده بود.

میلیچ با وجود گذشت ماه‌ها از جدایی‌اش از استقلال همچنان شکایت رسمی‌ای بابت دریافت مطالباتش نکرده است. این بازیکن همچنین تصمیمی برای آینده خود نگرفته است تا به نظر برسد شرایط این بازیکن برای آینده خود همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این بازیکن کروات در خصوص مطالباتش جمعه شب در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: دوست نزدیکم که در ایران است دو بار به باشگاه مراجعه کرده و راجع به این موضوع دو جلسه برگزار شد و صحبت هایی شد ولی هیچ توافقی به صورت رسمی انجام نشد و نامه ای برای من ارسال نشد. نمی خواهم راجع به اعداد و ارقام صحبت کنم اما باشگاه به خوبی در مورد جرایم و پاداش ها می‌داند ولی تاکنون به بهانه های مختلف امتناع کرده‌اند. تا جایی که می‌شد من درک کردم و با باشگاه کنار آمدم. من مدام با تیم راه آمدم و نشان می‌دادند که می‌خواهند با من توافق کنند ولی در عمل اتفاقی رخ نمی‌دهد و شاید من در نهایت مجبور شوم به سراغ فیفا بروم و از آنجا کمک بخواهم.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از یک منبع آگاه در باشگاه استقلال، هرویه میلیچ کل مبلغ قرارداد خود را که ۴۰۰ هزار دلار بود از باشگاه استقلال دریافت کرده است. در حال حاضر مساله‌ای که میلیچ می‌خواهد برای آن سراغ فیفا برود، بحث مبالغ مورد نظر این بازیکن در خصوص پرداخت خسارت‌های تاخیر مطالباتش است.

گفته می‌شود باشگاه استقلال به دنبال این است تا بتواند در خصوص این بدهی با هرویه میلیچ مذاکرات لازم را انجام دهد تا کار به فیفا نکشد اما اگر این بازیکن بخواهد در خصوص این مطالبات هفته آینده به فیفا شکایت کند، باید منتظر حکم فیفا بود تا مشخص شود باشگاه استقلال چه مبلغ دیگری را باید به میلیچ پرداخت کند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.