stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 401034
  • 13 آبان 1400 - 12:18
0

مدال آوران مسابقات جهانی ورزش کارگری تجلیل می‌شوند

مدال آوران مسابقات جهانی ورزش کارگری تجلیل می‌شوند

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری از تجلیل مدال آوران مسابقات جهانی ورزش کارگری شرکت‌ها و جام جهانی فوتبال توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

جواد رمضی در گفت‌وگو با اظهار کرد: کاروان ایران در سومین دوره مسابقات جهانی ورزش شرکت‌ها در ایران با کسب ۶۴ مدال در جایگاه سوم قرار گرفت. هر چند در این دوره تعداد مدال‌های خود را از ۳۱ مدال دوره قبل تا ۶۴ مدال افزایش دادیم و کاروان ایران رشد چشمگیری در این دوره داشت، اما به جایگاه بهتر سومی نتوانستیم دست پیدا کنیم.

وی یکی از موفقیت‌های کاروان ایران در سومین دوره مسابقات جهانی شرکت‌ها را مشارکت بیشتر کارفرماها در جهت حمایت از اعزام ورزشکاران به مسابقات بین‌المللی عنوان کرد و افزود: حمایت کارفرماها از اعزام ورزشکاران به تورنمنت‌های برون مرزی نشان از آن دارد که ورزش کارگری جایگاه خود را در کشور پیدا کرده و در حال پیشرفت است.

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری همچنین از تجلیل مدال آوران مسابقات جهانی ورزش شرکت‌ها و جام جهانی فوتبال توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم روز شنبه ۲۲ آبان در محل وزارتخانه برگزار می‌شود و از مدال آوران مسابقات جهانی ورزش شرکت‌ها و جام جهانی فوتبال توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تجلیل خواهد شد.

رمضی پیرامون این پرسش که امسال چقدر در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده تقویم ورزشی عملکرد موفقی داشتید، خاطرنشان کرد: امسال شرایط بهتری نسبت به سال گذشته داریم و تا به الان نزدیک به ۴۰ مسابقه قهرمانی کشور را برگزار کردیم، هرچند هنوز هم در اجرای برخی از برنامه‌ها عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد، اما شرایط راضی‌کننده است.

وی در پایان از برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون ورزش کارگری برای تصویب آیین نامه مطابق با اساسنامه جدید فدراسیونهای ورزشی ظرف یکماه آینده خبر داد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.