stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 400842
  • 12 آبان 1400 - 12:17
4

قهرمانی جهان با پای ورم کرده/ میرزازاده: برای فینال زیر بغلم را گرفتند و به سالن آوردند!

قهرمانی جهان با پای ورم کرده/ میرزازاده: برای فینال زیر بغلم را گرفتند و به سالن آوردند!

تنها طلایی کشتی فرنگی ایران در ۵ وزن نخست قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان، گفت: در جریان مبارزه دوم با حریف روس مچ پایم شدیدا آسیب دید، تا جاییکه به زور داخل کفش می‌رفت.

قلم | qalamna.ir :

امین میرزازاده در گفت‌وگو با درباره درخشش در رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان با کسب مدال طلای این رقابت‌ها، اظهار کرد: خدا را شکر توانستم با وجود مصدومیت شدیدی که در این مسابقات به آن دچار شدم، در نهایت مزد زحماتم را بگیرم و به مدال طلا برسم. پس از اتفاقاتی که در المپیک افتاد، به دنبال این بودم که عنوان پنجمی المپیک را با طلای رقابت های جهانی نروژ جبران کنم اما تقدیر این بود که به دلیل ابتلا به کرونا نتوانم در خدمت تیم ملی باشم. با این حال از اینکه پرچم کشورمان در مسابقات جهانی نروژ بالا رفت، باعث خوشحالی همه ما شد.

دارنده مدال های طلای سنگین وزن کشتی فرنگی در رده‌های جوانان و امیدهای جهان، با اشاره به آسیب دیدگی خود قبل و حین مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال در صربستان، گفت: برای حضور در این مسابقات خیلی اذیت شدم چرا که پیش از مسابقات مچ پای راستم آسیب دید و از سوی دیگر در جریان کشتی دوم مقابل حریف روس مچ پای سمت چپم نیز آسیب دید و شدیدا متورم شد، به شکلی که از شب تا صبح روی پایم یخ گذاشتم تا ورم آن کمتر شود و داخل کفش برود.

وی تصریح کرد: درد شدیدی داشتم و با نظر پزشک قرص مصرف می‌کردم تا مقداری از دردم کمتر شود اما با این حال برای راه رفتن عادی نیز دچار مشکل بودم، تا جایی که برای راه رفتن زیر بغلم را می‌گرفتند تا به پایم فشار نیاید و فقط در طول ۶ دقیقه مبارزه فشار به پایم وارد شود.

قهرمانی جهان با پای ورم کرده/ میرزازاده: برای فینال زیر بغلم را گرفتند و به سالن آوردند!

میرزازاده تصریح کرد: خدا را شکر با همه این مشکلات توانستم با کسب مدال طلا باعث شادی دل مردم شوم و مدال طلای جهان در رده امیدها را کسب کنم.

سنگین وزن با آتیه کشتی فرنگی ایران، درباره برنامه‌هایش در تیم ملی، گفت: تابع تصمیمات کادر فنی تیم ملی هستم. ابتدا باید چند روزی را به مداوای آسیب دیدگیم بپردازم تا به امید خدا در بهترین شرایط سال ۲۰۲۲ میلادی را شروع کنم.

وی درباره رقابت با مدعیان داخلی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی، خاطرنشان کرد: من تمام تلاشم این است که برای المپیک پاریس و رویدادهای دیگر برای کشورم افتخارآفرینی کنم. امیدوارم هر کشتی گیری که لایق‌تر است به دوبنده تیم ملی برسد.

میرزازاده در پایان گفت: از خانواده‌ام، مربیان سازنده، کادر فنی تیم های ملی بزرگسالان و امید و فدراسیون کشتی برای زحماتی که متحمل شدند قدردانی می‌کنم و امیدوارم باز هم بتوانم دل آن‌ها را با کسب افتخار شاد کنم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.