stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 400670
  • 11 آبان 1400 - 12:17
0

کیکاووس سعیدی: صعود تیم ملی امید به المپیک مطالبه ملی است

کیکاووس سعیدی: صعود تیم ملی امید به المپیک مطالبه ملی است

دبیر کل کمیته ملی المپیک می‌گوید صعود تیم ملی فوتبال امید به المپیک ۲۰۲۴ یک مطالبه ملی است.

قلم | qalamna.ir :

کیکاووس سعیدی در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای تاریخ شفاهی ورزش ایران در مورد پرداخت بخش پایانی بودجه کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌های ورزشی توسط کمیته ملی المپیک، گفت:  ۱۰ درصد از بودجه سال ۱۴۰۰ فدراسیون‌ها باقی مانده که تا پایان سال پرداخت می‌شود. البته تلاش می‌کنیم تا این پرداخت زودتر انجام شود.

او افزود: ۹۰ درصد بودجه را به خاطر المپیک در اردیبهشت به فدراسیون‌ها دادیم و علاوه بر آن پرداخت‌هایی هم برای اردوها داشتیم. کمک ها ارزی و ریالی بود. سعی ما بر این بود که حمایت حداکثری داشته و شرایط مطلوب را برای المپیک با هم افزایی بین کمیته و فدراسیون ها ایجاد کنیم. طی این مسیر بازدیدهای مختلف از اردوها انجام شد و کم و کاستی ها بررسی و تصمیم گیری می‌شد.

او در مورد حمایت‌های مالی برای بازی‌های آسیایی گفت: برنامه‌ریزی‌ کردیم و  برای ۱۴۰۱ تامین منابع مالی برای اعزام‌ها را در دستور کار داریم که به سازمان برنامه و بودجه ارائه می‌دهیم. تحلیل ها امسال در فدراسیون ها انجام می شود و نتایج توکیو هم تحلیل شد. حمایت موردی در دستور کار خارج از سهمیه فدراسیون‌ها است. در کنار وزارت ورزش به سهم خود حمایت لازم را خواهیم داشت.

سعیدی  در مورد نتایج تیم ملی امید هم گفت: فدراسیون فوتبال قدم های خوبی برداشت. الان زمان مناسبی است و هم افزایی خوبی بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال وجود دارد. سرمربی با تجربه‌ای برای تیم امید انتخاب شد. تجربه تلخی برای عدم صعود به المپیک داریم. اینبار امید داریم که به المپیک پاریس برویم. مردم فوتبال را دوست دارند و حضور این تیم در المپیک یک مطالبه ملی است. در فرایند فنی و تخصصی تیم امید مداخله نداریم اما هر کجا لازم بوده حمایت کردیم و این حمایت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.