stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 400542
  • 04 آبان 1400 - 19:32
3
با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی انجام شد؛

بررسی مسائل و مشکلات آب و فاضلاب منطقه حاجی پیرلو شهرستان ارومیه

بررسی مسائل و مشکلات آب و فاضلاب منطقه حاجی پیرلو شهرستان ارومیه
با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، مسائل و مشکلات آب و فاضلاب منطقه حاجی پیرلو این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری فارس از ارومیه،با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، مسائل و مشکلات آب و فاضلاب منطقه حاجی پیرلو این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در مراسمی که به همین مناسبت ترتیب یافته بود، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تشریح روند تامین آب شرب مردم اظهار داشت: محدودیت منابع تامین آب شرب، صرفه جویی و استفاده بهینه از این محبت الهی را ضروری می نماید.
لطیف خوش سیرت با اشاره به مصرف بالای آب شرب گفت : براساس استاندارد های تعریف شده متوسط سرانه مصرف آب ۱۲۰ لیتر در شبانه‌روز است که این رقم در حال حاضر ۲۰۰ لیتر است.
وی با بیان اینکه آیندگان نیز در ذخایر آبی سهیم هستند، افزود: براساس آیات و روایات و تاکیدات علمای دینی، همه مکلف و موظف هستیم که از اسراف در مصرف آب پرهیز کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در خصوص تامین آب شرب منطقه حاجی پیرلو نیز اظهار داشت : آب شرب مورد نیاز این منطقه پیش از این از طریق شهری و روستایی تامین می شد که پس از یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، آب شرب آن از ریحان آباد تامین می شود.
وی با بیان اینکه آب شرب منطقه از کیفیت مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد : مشکل فشار کم آب در این منطقه نیز با اصلاح شبکه رفع خواهد شد.
خوش سیرت با اعلام اینکه در حال حاضر ۷۶ درصد شهر ارومیه از شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار است در خصوص شبکه فاضلاب منطقه حاجی پیرلو نیز اظهار داشت : در سال جاری در کمربندی خاتم الانبیا اجرای هفت کیلومتر خط انتقال فاضلاب به قطر ۱۲۰۰ میلی متر برای کوی سالار، رشادت و حاجی پیرلو پیش بینی و پیمانکار مربوطه نیز انتخاب شده است.
وی اعتبار لازم برای اجرای این طرح را ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : برای اجرای شبکه فاضلاب در حاجی پیرلو ۱۵۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.
وی اظهار امیدواری کرد با اختصاص اعتبار مورد نیاز و اجرای این طرح، تا پایان سال آینده طرح فاضلاب حاجی پیرلو به اتمام برسد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار رحیم نوری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.