stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 40049
  • 15 فروردین 1399 - 0:44
2

خسارت ۱۰ میلیارد و ۸۸۵ میلیونی سیل به تاسیسات برق استان بوشهر

خسارت ۱۰ میلیارد و ۸۸۵ میلیونی سیل به تاسیسات برق استان بوشهر

ایسنا/بوشهر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تبریک سال نو گفت: سیل سوم فروردین ماه ۱۰ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال به تاسیسات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خسارت وارد نمود.

قلم | qalamna.ir :

اردشیر مذکوری با اشاره به خسارت های سیل اخیر در استان بوشهر اظهار کرد: در جریان سیل اخیر تاسیسات برق در هشت شهرستان بوشهر، گناوه، دیلم، دیر، کنگان، جم، دشتستان و تنگستان دچار خسارت شد.

وی بیان کرد: در این سیل سه هزار متر شبکه فشار متوسط، ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و هفت دستگاه ترانس برق در استان بوشهر آسیب دیده که بیشترین حجم خسارت‌ها در  شهرستان کنگان گزارش شده که با برنامه ریزی انجام شده بلافاصله با اعزام و استقرار نیروهای عملیاتی نسبت به انتقال بار شبکه های آسیب دیده  و رفع خاموشی ها اقدام  و کلیه مشترکین در کمتر از ۲ساعت برقرار گردید.

وی عنوان کرد: جهت پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود همواره در کنار کادر پزشکی و درمانی کشور حاضر و با تلاش کلیه کارکنان، تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین و مراکز درمانی را به نحو مطلوبی انجام داده است.

این مسئول ادامه داد: برق رسانی فوری به بیمارستان صحرایی خلیج فارس، مشارکت در ضدعفونی معابر عمومی، ضدعفونی مدیریت‌های امورهای برق تمامی شهرستان‌ها، خرید اقلام موردنیاز برای تهیه ماسک، دستکش و اطلاع رسانی جامع برای جلوگیری از شیوع ویروس در بین همکاران و خانواده ها از جمله‌ اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در راستای مقابله با ویروس کرونا است.

مذکوری از تلاش همه همکاران جهت استمرار خدمت رسانی در شرایط فعلی و همچنین اقدام به موقع در ببرقراری نظم و رفع مشکلات حادث شده از سیل اخیر قدردانی کرد.

انتهای پیام 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.