stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 400480
  • 10 آبان 1400 - 13:17
3
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان :

الگو سازی باید جایگزین کلی گویی در حوزه ترویج مطالعه و کتاب شود

الگو سازی باید جایگزین کلی گویی در حوزه ترویج مطالعه و کتاب شود
هرمزگان/ قلمنا-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جلسه هماهنگی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی : در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه لازم است در تبلیغات و اطلاع رسانی الگو سازی هدفمند جایگزین کلی گویی های شعاری شود.
قلم | qalamna.ir :

رضا کمالی زرکانی در اهمیت کتاب و مطالعه گفت:خیلی ها به واسطه همنشینی با کتاب و مطالعه توانسته اند به برند های معتبر و ماندگاری در جامعه تبدیل شوند، اما متاسفانه ما نتوانستیم کتاب را به یک برند ماندگار در جامعه تبدیل کنیم.

وی بر معرفی و الگو سازی از نویسندگان استان تاکید کرد و افزود:فضاهای شهری ،تابلوهای تبلیغاتی و تلویزیون های شهری و اینترنتی بهترین و پر بسامدترین رسانه ها برای معرفی نویسندگان استان و معرفی کتاب و مطالعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در ادامه به معرفی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی پرداخت و بیان داشت: نواختن زنگ کتاب،دیدار از پیشکسوتان،اجرای طرح پاییزه کتاب،تقدیر از ناشران،کتاب گردی،اهدای کتاب،کارگاه کتابخوانی و…از مهمترین برنامه های هفته کتاب است که با مشارکت شهرداری ها،اداره کل کتابخانه های عمومی،آموزش و پرورش،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و …از ۲۴ آبان آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.