stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 400472
  • 10 آبان 1400 - 13:06
6

هشدار جدی؛ بدون استعلام مسکن مهر نخرید

هشدار جدی؛ بدون استعلام مسکن مهر نخرید
خوزستان - یک کلاهبردار در آبادان به دلیل فروش و اجاره خانه های مسکن مهر دستگیر و روانه زندان شد.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس آبادان گفت: درپی شکایت تعداد زیادی از شهروندان آبادانی مبنی بر اینکه فردی به هویت (م ا)تقریبا ۵۰ساله تحت عنوان تعاونی مسکن مهر اقدام به جعل سند املاک مسکن مهر اقدام به کلاهبرداری و خرید فروش ورهن اجاره تعداد گسترده ای از منازل مسکن مهر نموده است.

سرهنگ زلقی افزود: پس از دریافت شکایت های شهروندان، در این خصوص دردایره جعل کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان آبادان پرونده تشکیل و در اختیار بازپرس حمیدرضا قارایی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان آبادان قرار گرفت که باتوجه به گستردگی این کلاهبرداری بازپرس قارایی بلافاصله دستور بازداشت متهم را صادر و متهم پس از دستگیری و تفهیم اتهام باقرار وثیقه ۱۵ملیاردی روانه زندان گردید.

رئیس پلیس آبادان از شهروندان خواست چنانچه از کسی با این شگرد کلاهبرداری صورت گرفته است به پلیس آگاهی یا شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان مراجعه نمایند.

تذکر جدی برای خرید مسکن مهر
سرهنگ حسین زلقی در پایان گفت: متأسفانه مشاهده شده که افرادی فقط با یک برگه صورتجلسه مسکن مهر، خریداری کرده اند. واین موضوع باعث گردیده که کلاهبرداران از بی اطلاعی متقاضیان خرید مسکن مهر سوء استفاده می‌کنند.

وی اظهار کرد: برخی از صورتجلسه کپی رنگی گرفته و با درج مهر برجسته جعلی در بنگاه‌های املاک، واحد مسکن مهر را به فرد دیگری فروخته‌اند. واحد مسکن مهری می‌تواند خرید و فروش شود که دارای قرارداد ۵ برگی باشد که در آن مساحت واحد، قیمت و زمان تحویل درج شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار علی بهمن
  • منبع : رکنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.