stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 400465
  • 10 آبان 1400 - 12:38
1
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

فرزندآوری از مطالبات جدی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است

فرزندآوری از مطالبات جدی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
خوزستان - نماینده، ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه کاهش ازدواج و فرزندآوری از مطالبات جدی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است؛ اظهار داشت: در حوزه خانواده نیز مسائل بسیار قابل گفتن است که تحت عنوان سبک زندگی اسلامی به آن خواهیم پرداخت.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در جمع عده ای از مردم بیان داشت: ریشه خلقت برای همه عالم هستی عشق و محبت است؛ پیامی که از مأموریت ملائکه و جنیان در زمان سجده بر آدم استخراج می‌شود؛ اینکه خلقت عالم هستی برای عشق و محبت ولایت است.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان عنوان داشت: در هشت سال دفاع مقدس عشق و محبت امام خمینی(ره) در دل‌های رزمندگان موجب ایجاد توان و قدرتی مضاعف برای مقابله با دشمن می‌شد.

امام جمعه اهواز با تأکید بر لزوم ایجاد محبت حقیقی در درون انسان تصریح کرد: برادران و خواهران تلاش کنیم این محبت را در درون خودمان به وجود آوریم با این نوع محبت اگر یک سال هم گرسنگی بکشیم دست به خطا و خلاف نمی‌زنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به سفر اخیر رییس دستگاه قضا به خوزستان افزود: سفر اخیر رییس دستگاه قضا آثار و برکات فراوان و مصوبات بسیار زیادی به همراه داشت.

وی پیرامون اختلال اخیر سامانه سوختی کشور ادامه داد: دشمن سعی دارد با ایجاد فشار حداکثری بر مردم نارضایتی ایجاد کند، مسؤولان با آگاهی لازم باید از پالایشگاه‌ها و مجموعه‌های مرتبط با مسأله انرژی مراقبت کنند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه کاهش ازدواج و فرزندآوری از مطالبات جدی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است؛ اظهار داشت: در حوزه خانواده نیز مسائل بسیار قابل گفتن است که تحت عنوان سبک زندگی اسلامی به آن خواهیم پرداخت.

امام جمعه اهواز بر توجه به مردم زلزله زده اندیکا تاکید داشت و گفت: زلزله اندیکا را فراموش نکنیم؛ در آستانه بارندگی فصلی قرار گرفته ایم؛ مسؤولان در خوزستان خود را مهیا کنند، اهواز نیازمند لایروبی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در پایان صحبت‌های خود ابراز داشت: برای باران رحمت الهی دست به دعا برداریم تا خداوند متعال باران رحمت الهی را بر ما بباراند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار علی بهمن

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.