stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 400279
  • 09 آبان 1400 - 12:16
0

استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند/ خطر در کمین است!

استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند/ خطر در کمین است!

با توجه به عدم پذیرش تمدید مهلت زمانی از سوی AFC، دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در صورتی که تا پایان ۳۱ اکتبر (امروز) اقدام به پرداخت بدهی طلبکاران خود یا مصالحه با آن‌ها نکنند، از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شوند؛ رای‌ مربوطه اما بلافاصله صادر نمی‌شود و مشمول گذشت زمان، بررسی و صدور رای از سوی AFC خواهد بود.

قلم | qalamna.ir :

‌طی چند سال اخیر باشگاه‌های ایرانی با مشکلات مختلفی در حوزه بدهی‌ها و طلبکاران روبرو بوده‌اند که در نهایت با اعتراض طلبکاران به کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه شده و پس از آن AFC وضعیت را از باشگاه‌های مربوطه استعلام می‌کرد و جواب استعلام‌ها منجر به رضایت کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌شد، ‌اتفاقی که حتی تا آستانه حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و جایگزین کردن یک تیم صنعتی به جای آبی‌پوشان پیش رفت که به سرانجام نرسید.

بر اساس زمان تعیین شده باشگاه‌های حاضر در این فصل لیگ قهرمانان آسیا در ماه سپتامبر مهلت داشته‌اند که مدارک را تحویل دهند و تا ۳۱ اکتبر (پایان امروز ۹ آبان ماه) این فرصت در اختیار باشگاه‌های مربوطه قرار داده شده است که یا بدهی طلبکاران خود را پرداخت یا با آنها مصالحه کنند.

در حال حاضر فهرستی از طلبکاران ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد و با توجه با پایان مهلت در نظر گرفته شده (پایان امشب) از سوی AFC، در صورتی که مصالحه صورت نگیرد یا بدهی پرداخت نشود، علاوه بر پتانسیل حذف تیم‌های مربوطه، این احتمال نیز وجود دارد که فدراسیون فوتبال ایران نیز با جریمه مواجه شود که در رابطه با آن، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم‌گیری می‌کند.

پیش از این فدراسیون فوتبال ایران از AFC درخواست تمدید مهلت زمانی کرده بود که با مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه شده است.

نکته مهم‌ اینکه با پایان مهلت زمانی تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره تسویه بدهی‌ها و جلب رضایت طلب‌کاران که منجر به شکایت در AFC شده، با توجه به فرصت زمانی باقی مانده تا شروع لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری، بلافاصله رای مربوطه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر نمی‌شود و اعلام این رای در آینده مدنظر قرار می‌گیرد؛ یعنی اینکه اگر تا پایان مهلت ۳۱ اکتبر دو باشگاه موفق به تسویه حساب یا جلب رضایت طلبکاران نشوند، رای در پایان مهلت صادر نخواهد شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.