stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 400008
  • 07 آبان 1400 - 18:20
2
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

بیش از ۵۰ درصد مدیران عملکردی ندارند

بیش از ۵۰ درصد مدیران عملکردی ندارند
همدان- قلمنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی عملکرد مدیران نشان داد که بیش از ۵۰ درصد مدیران عملکردی ندارند، صحبت‌های من بر اساس مدارک مستند است و بسیاری از ادارات ما تعطیل هستند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در اولین نشست بررسی نظام مسائل استان همدان که امروز در سالن شهدای دولت استانداری همدان با حضور جوانان، فرهیختگان و نخبگان برگزار شد، عنوان کرد: خطاب و اجرای گام دوم انقلاب با جوانان است و کار باید به جوانان سپرده شود.

وی با تاکید بر اینکه کارها باید به جوانان سپرده شود، اظهار کرد: زبان جوانان را درک می کنیم اما ضعف ما این است که در جایی که طرح و برنامه داریم، قدرت اجرایی نداریم و در جایی که قدرت اجرایی هست، طرح و برنامه ای نیست و حال استاندار همدان بایستی این ها را به هم پیوند بزند.

برخی از دستگاه های اجرای مان خوابیده اند و مدیران کار نمی کنند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف باید مکلف شوند که برای حل مشکلات، نشست های تخصصی با جوانان برگزار کنند، مطرح کرد: برخی از دستگاه های اجرای مان خوابیده اند و مدیران کار نمی کنند.

حجت‌الاسلام فلاحی با تاکید بر اینکه دو چیز عامل توسعه در استان است، یکی طرح و برنامه دقیق و دیگری سرمایه، اظهار کرد: جوانان ما سرمایه مالی ندارند اما سرمایه فکری دارند اما طراحی جوانان توسط مدیران جدی گرفته نمی شود و سرمایه گذاران که سرمایه مالی و مادی هم دارند، توسط مدیران ناکارآمد در پیچ و خم اداری گیر می افتند.

وی با بیان اینکه بایستی همه دستگاه های اجرایی در این مسیر پای کار بیایند، گفت: بررسی عملکرد مدیران نشان داد که بیش از ۵۰ درصد مدیران عملکردی ندارند، صحبت‌های من بر اساس مدارک مستند است و بسیاری از ادارات ما تعطیل هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کنار نبود عملکرد از سوی مدیران، مسائل دیگر هم در همدان وجود دارد، به نبود ارتباط بحث های پژوهشی با جامعه اشاره کرد و افزود: باید بررسی کنیم که موضوع مقالات و طرح پژوهشی چقدر مطابق با نیازها است بنابراین دستگاه‌ها باید به سمت دانشگاه بیایند.

وی در پایان صحبت های خود به جلسه روز یکشنبه پیش روی مجلس نیز اشاره کرد و گفت: در این جلسه دو بحث شفافیت و هیات نظارت بر نمایندگان را در پیش خواهیم گرفت که اگر موارد مدنظر قرار نگیرد و توجهی به دستور کار نشود، خود انتقادی از مجلس را آغاز خواهیم کرد.

از جوانان به عنوان مشاورین در دستگاه های اجرایی استفاده می شود

در ادامه، علیرضا قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات حل نمی‌شود مگر با یاری و همکاری شما جوانان بدین سان، من دست یاری به سمت همه شما دراز می‌کنم و دست شما را به گرمی می فشارم.

همه این افراد با توجه به تخصصی که دارند در قالب کارگروه‌هایی که شکل گیری خواهد شد، حضور داشته و علاوه بر جلسات عمومی ماهیانه بتوانیم از تخصص این افراد استفاده کنیم

استاندار همدان با تاکید بر اینکه  کارگروه‌های تخصصی برای استفاده از ظرفیت جوانان استان، تشکیل خواهد شد، اظهار کرد: پیشنهادم این است که همه این افراد با توجه به تخصصی که دارند در قالب کارگروه‌هایی که شکل گیری خواهد شد، حضور داشته و علاوه بر جلسات عمومی ماهیانه بتوانیم از تخصص این افراد استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه کامل ترین سندی که پیش روی ما است و بر اساس آن می توانیم در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنیم، گفت: این سند، بیانیه گام دوم حضرت آقا است که به تفصیل مسائل در آن بیان شده است، ایشان ویژگی های جوان انقلابی را مطرح و نقش آفرینی جوانان در عرصه های مختلف را بیان کرده اند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: باید بدانیم در استان همدان، یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کنار هم زندگی می‌کنیم و باید همه این‌ها را گرداگرد ولایت جمع کنیم و امیدآفرین باشیم.

وی با تاکید بر اینکه بیانات ما باید امیدآفرین باشد، خاطرنشان کرد: از جوانان، مجموعه هایی را شکل دهی می کنم تا در کنار مدیران ستادی قرار بگیرند و مشاورین آن ها باشند.

استاندار همدان تصریح کرد: وقتی بیانات را می‌شنوم متوجه ظرفیت جوانان می‌شوم و ممکن است از بین عزیزان  مدیرانی نیز بیرون بیاید.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه برخی معتقدند اگر کسی که با دولت قبل همکاری کرده باید کنار رود، مطرح کرد: دولت های قبلی همگی برآمده از آرای مردم، با نظارت و شفافیت قانونی بوده اند، حکم تنفیض خود را از رهبر انقلاب گرفته بودند و مگر آن‌ها افرادی جزء انتخاب مردم بودند؟

همه ظرفیت ها حتی افرادی که مخالفتی دارند، دیده خواهند شد

در ادامه، محمدرضا غلامی پاک با بیان اینکه انقلاب ما مردمی است و باید تلاش کنیم که سرمایه انقلاب که مردم و جوانان هستند را حفظ کنیم، عنوان کرد: بایستی ارزش های واقعی انقلاب اسلامی را برگردانیم.

مشاور اجرایی استاندار همدان با تاکید بر این موضوع ادامه داد: این واژه های اصیل که از ما گرفته شده بود باید مورد توجه و آن ها را برگردانیم.

وی ادامه داد: برخی در استان همدان، نگران بودند آقای قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، اصلاح‌طلب باشد اما باید بگویم ایشان ۶۶ ماه در اسارت بوده و در دوران اصلاحات، یک روز در وزارت کشور، حضور نداشته است.

غلامی پاک با بیان اینکه جوانان همدان همواره دغدغه داشتند که استاندار همدان از افراد بومی باشد، گفت: استان ما استان غیر بومی ها بود و به بومی ها اعتباری گذاشته نمی شد اما از امتیازاتی که استاندار فعلی دارد این است که بومی، انقلابی، بسیجی و آزاده هستند.

مشاور اجرایی استاندار همدان در ادامه  به فعالیت های استاندار همدان در جبهه های حق علیه باطل اشاره کرد و گفت: امید است با حضور این استاندار شاهد باشیم که ارزش های ولایی جمهوری اسلامی برگردد و شاهد موفقیت ها باشیم.

وی تاکید کرد: در این مسیر برای نائل آمدن به موفقیت از همه تفکرات و ظرفیت ها به کار گرفته می شود.

غلامی پاک با بیان اینکه همه ظرفیت ها حتی افرادی که مخالفتی دارند، دیده خواهند شد، اضافه کرد: حرف ها شنیده خواهد شد و همه در مسیری پیش خواهیم رفت که بی چون و چرا از مقام عظمی ولایت پیروی نماییم.

گفتنی است در این نشست جوانان و دعوت شدگان به مراسم به بیان برخی مسائل پرداختند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.