stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 399439
  • 04 آبان 1400 - 0:27
2
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان:

جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان آذرماه تمدید شد

جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان آذرماه تمدید شد
همدان- قلمنا- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از تمدید جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان آذرماه خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، عاطفه زارعی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای سیاستگذاری جشنواره کتابخوانی رضوی، در پی درخواست مکرر متقاضیان و مجریان استانی، مهلت ثبت نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را تا ۳۰ آذر ماه تمدید کرد اظهار داشت: جشنواره کتابخوانی در استان همدان از ۲۲ خرداد ماه آغاز شد و تا پایان مهر ماه پیش بینی شده بود.
وی با بیان اینکه این جشنواره هر ساله با استقبال کتابخوانان مواجه شده است افزود: در سال گذشته بیش از ۴۲ هزار نفر در استان همدان در این جشنواره که کاملا به صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کردند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه این جشنواره که از ششمین دوره خود زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شده، طی ۵ سال اخیر با افزایش چشمگیر آمارهای کمی و کیفی همراه بوده تصریح کرد: همه رده‌های سنی می‌توانند در بخش‌های مختلف این جشنواره شامل مسابقه چهارگزینی، نقایشی و پویش به صورت فردی و گروهی شرکت کنند و به همین دلیل با استقبال مردم مواجه شده است.
وی با بیان اینکه امسال ششمین سالی است که کتابخانه‌های عمومی این مسابقه را برگزار می‌کنند، ادامه داد: در سال ۱۳۹۵ تعداد ۴ هزار و ۹۷۱، در سال ۱۳۹۶ تعداد ۲۰ هزار و ۸۴۵، در سال ۱۳۹۷ تعداد ۴۵ هزار و ۶۹۹، در سال ۱۳۹۸ تعداد ۶۱ هزار و ۲۲۵ و در سال ۱۳۹۹ تعداد ۴۲ هزار نفر در این رویداد فرهنگی شرکت کردند.
زارعی در این راستا خاطرنشان کرد: از همه مردم به ویژه خانواده‌ها درخواست داریم که در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در پایان، گفت: افراد می‌توانند برای دریافت منابع به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان و برای دریافت فایل الکترونیکی و یا صوتی به https://www.samakpl.ir/ مراجعه نمایند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.