stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 399176
  • 02 آبان 1400 - 9:06
5

احیای دریاچه ارومیه را با جدیت دنبال خواهیم کرد

احیای دریاچه ارومیه را با جدیت دنبال خواهیم کرد
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه احیای دریاچه ارومیه را با جدیت دنبال خواهیم کرد، گفت: قول و وعده‌هایی که داده می‌شود باید بر مبنای ظرفیت و توان موجود باشد که در همین راستا اگر قول‌ها براساس ظرفیت موجود باشد مردم به دولتمردان اعتماد می‌کنند.
قلم | qalamna.ir :

 

قلمنا از ارومیه، محمدصادق معتمدیان در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان‌غربی که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات بانک صادرات آذربایجان‌غربی برگزار شد، با اشاره به وجود ۳ فرودگاه در استان آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: تاکنون از ظرفیت فرودگاه‌های این استان به صورت بهینه استفاده نشده است لذا یکی از برنامه‌های ما استفاده از ظرفیت‌های موجود خواهد بود.

وی تصریح کرد: احیای دریاچه ارومیه جزو اولویت‌های منطقه و ملی ما خواهد بود.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ساختار استان آذربایجان‌غربی مبتنی بر کشاورزی است، افزود: اصلاح ساختار آبیاری، مدیریت آبی، استفاده از روش‌های نوین آبیاری و کشت، از برنامه‌های اصلی در استان خواهد بود به طوری‌که برنامه‌های جامعی در حوزه کشاورزی تدوین شده است.

معتمدیان گفت: از ظرفیت‌های کشور از جمله بنیاد مستضعفان و قرارگاه حمزه و سایر سازمان‌ها در راستای خدمت به مردم بهره خواهیم گرفت.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه احیای دریاچه ارومیه را با جدیت دنبال خواهیم کرد، بیان کرد: قول و وعده‌هایی که داده می‌شود باید بر مبنای ظرفیت و توان موجود باشد که در همین راستا اگر قول‌ها براساس ظرفیت موجود باشد مردم به دولتمردان اعتماد می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی ما تکمیل پروژه‌های قبلی و نیمه کاره خواهد بود و به نظر می‌رسد با مدیریت صحیح و با ورود بخش‌ خصوصی و سرمایه‌گذاران این پروژه‌ها تکمیل شود.

این مقام مسئول ادامه داد: ساماندهی بازارچه‌های مرزی و توسعه دیپلماسی مرزی یکی از اهدافی است که دنبال خواهیم کرد.

معتمدیان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های دولت، توجه ویژه به موضوع معادن استان آذربایجان غربی است که انشاالله بتوانیم با فراخوان‌ها سرمایه‌گذاری‌های در حوزه معادن انجام بدهیم.

محمدصادق معتمدیان، یکشنبه هفته گذشته با تصویب هیات دولت به عنوان پانزدهیمن استاندار آذربایجان‌غربی انتخاب شد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار رحیم نوری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.