stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 399070
  • 01 آبان 1400 - 15:45
1

پرونده فساد در شرکت عمران صدرا وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شد

پرونده فساد در شرکت عمران صدرا وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شد
فارس_ معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی شیراز از ورود روند تحقیقات پرونده فساد در شرکت عمران صدرا به مراحل جدید پس از دستگیری متهمان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

افشین محمدی دره شوری با بیان این که در پرونده شرکت عمران صدرا ۹ تن از جمله ۳ مسئول و ۶ تن از مرتبطان با معاملات احضار و با قرار تأمین قانونی در بازداشت هستند؛ گفت: در ادامه تحقیقات و پس از بررسی اتهام تبانی‌های صورت گرفته در معاملات تحقیقات دادسرا وارد ابعاد جدیدی از جرائم از جمله ارتشاء شده است.

معاون دادستان شیراز با بیان این که تحقیقات این پرونده در شعبه ویژه دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز در حال تکمیل است و جوسازی افراد در فضای مجازی هیچ تأثیری در اراده مقام قضایی در رسیدگی قاطع به پرونده‌های فساد نخواهد داشت، تصریح کرد: اعلام اسامی افراد مطابق قانون تا پیش از صدور و قطعیت حکم ممنوع است و افرادی که اقدام به انتشار اطلاعاتی از جمله ذکر اسامی در خصوص پرونده‌های قضایی می‌کنند، مجرم شناخته می‌شوند.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: تلاش هدفمند برخی افراد برای حمایت از متهمان فساد تأمل برانگیز است و مقام قضایی می تواند این موضوع را مورد بررسی، تحقیق و پیگیری قضایی قرار دهد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.