stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 399039
  • 01 آبان 1400 - 13:33
0

نشست هم اندیشی مدیرکل بنیاد هرمزگان با فرزندان شهدا

نشست هم اندیشی مدیرکل بنیاد هرمزگان با فرزندان شهدا
هرمرگان/قلمنا-نشست هم اندیشی مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با فرزندان شهدا در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

 نشست هم اندیشی مدیرکل و معاونان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با تنی چند از فرزندان شهدای این استان برگزار شدکه ابتدا ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این نهاد در حوزه های مختلف از جمله اشتغال، مسکن و … ، مدیرکل بنیاد هرمزگان به پرسش های فرزندان شهدا پاسخ داد.
در این نشست، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: با شناسایی مشکلات جامعه هدف، به همت پرسنل در راستای رفع آنها تلاش شد که با اولویت قراردادن فعالیت های مهم و برنامه ریزی دقیق شاخصه های عملکردی این نهاد ارتقا پیدا کرد.
عطا ناوکی با بیان اینکه جو صمیمی و همدلی کارکنان بنیاد قابل تقدیر است، افزود: به یقین فضایی که همه اعضای آن هماهنگ و همراه باشند باعث سرعت در روند کارها می شود.
وی ارتقا و پیشرفت در فعالیت های این مجموعه را نیازمند مشاوره، انتقاد، پیشنهاد و راهنمایی جامعه ایثارگری دانست و عنوان کرد: بی شک با بهره مندی از تجربیات و تخصص فرزندان شاهد و ایثارگر می توانیم در انجام برنامه های هدفمند بیش از پیش موفق شویم، لیکن انتظار می رود این عزیزان ما را یاری کنند.
در پایان معاونان ستادی بنیاد هرمزگان و فرزندان شاهد حاضر در این نشست، پیشنهادها و انتقادهای سازنده خود را در زمینه های مختلف شرح دادند.
گفتنی است، مهدی احترامی و مهدیه دهقانی فرزندان شهیدان معظم «ابراهیم احترامی» و «محمد دهقانی» به عنوان مشاوران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در امور مسائل مربوط به جامعه هدف معرفی شدند.
انتهای پیام/

 

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.