stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 399038
  • 01 آبان 1400 - 14:31
2

آمادگی بیمارستان امام اهواز برای مقابله با بحران‌ها

آمادگی بیمارستان امام اهواز برای مقابله با بحران‌ها
خوزستان - این بیمارستان برای ارائه خدمات به بیماران احتمالی کرونا، آنفلوآنزا و تنگی نفس ناشی از اولین بارش‌های پاییزی آمادگی صد درصدی دارد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر علیرضا قنبران رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اهوازگفت: با توجه هشدار‌های صادر شده از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اهواز مبنی بر وقوع پیک ششم کرونا در آبان‌ماه، تمام ظرفیت‌های بیمارستان در حوزه‌های نیروی انسانی، فضای فیزیکی و ظرفیت‌های تجهیزاتی، بازبینی و آماده ارائه خدمات شده‌اند.

دکتر علیرضا قنبران افزود: در پیک پنجم کرونا، هفت بخش بستری و سه بخش ICU به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شد. همچنین دو درمانگاه سرپایی برای تزریق رمدسیویر به بیمارانی که حال عمومی بهتری داشتند، در نظر گرفته شد.

با فروکش کردن پیک کرونا ویروس، بخش‌ها به نوبت به حالت قبل خود بازگشتند، اما بخش مگا ICU بیمارستان تا همین لحظه در حال ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا است.

وی با اشاره به همزمانی پیک ششم کرونا، آنفلوآنزای فصلی و سندروم تنفسی ناشی از اولین بارش‌های پاییزی ادامه داد: امسال در آبان‌ماه احتمال همزمانی سه بحران وجود دارد؛ هشدار‌هایی برای خطر شکل‌گیری پیک ششم کرونا داده شده و شیوع آنفلوآنزای فصلی، دو بحرانی است که کل کشور با آن روبه‌رو است، اما در استان خوزستان احتمال بروز حملات تنفسی ناشی از اولین بارش‌های پاییزی نیز وجود دارد.

قنبران خاطر نشان کرد: هر چند پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه خدمات به هر سه گروه بیماران در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز انجام شده، اما باز هم توصیه اکید این است که مردم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پایبند باشند. همچنان مراجعه سریع‌تر برای دریافت واکسن، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از برگزاری و حضور در هر گونه تجمع، توصیه‌هایی است که می‌تواند تا درصد بسیار زیادی موجب جلوگیری از ابتلا به بیماری و شکل شدید آن شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.