stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 398954
  • 30 مهر 1400 - 23:39
0

شکاف‌ در کشور خواست شیاطین است

شکاف‌ در کشور خواست شیاطین است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: خطیب نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه مسئله وحدت در میان امت اسلامی یک راهبرد، مبنا و بنیاد است، گفت: امت اسلامی باید در برابر جریان کفر دارای مرزبندی مشخص با رویکرد قوت، عزت و شدت باشد تا هویت مسلمانان از دست‌اندازی جریان کفر، صیانت شود.
 حجت‌الاسلام محمدجواد حاجی علی‌اکبری افزود: جریان حضور مردمی روسای قوا و بدنه آنها، کاری بسیار پسندیده است که موافق سیره نبوی و علوی در مدیریت و مورد تاکید امامین انقلاب است.
  وی با بیان اینکه وجود فاصله و شکاف بین مسوولان و مردم، خواست شیاطین است،  خاطرنشان‌کرد: رویکرد عدالت‌خواهی و فسادستیزی که در قوای سه‌گانه شاهدیم، فرصتی بسیار مغتنم و فرصتی طلایی برای پیگیری یکی از اصلی‌ترین آرمان‌های نظام اسلامی است. امروز بسیاری بخشنامه‌ها و رویه‌ها، منشاء بروز فسادها و بی‌عدالتی‌ها در کشور است و از مجلس و دولت انتظار می‌رود مراقبت کرده و به اصلاحات لازم بپردازند. ‌ وحدت قوا در پیگیری اهداف عالی نظام و شکستن شاخ غول گرانی بسیار مهم است.
 وی در ادامه اظهار داشت: در ۲۰ ماه گذشته که در تهران نماز جمعه نداشتیم، حوادث تلخ و شیرین زیادی را شاهد بودیم که از آن جمله پیروزی ملت در برابر فتنه‌های گوناگون قابل اشاره است. در این مدت کرونا آسیب‌های زیادی به اقتصاد و زندگی مردم، همچنین مسائل اجتماعی و فرهنگی وارد کرد و تلخ‌تر از آن از دست رفتن جان روزانه صدها نفر از مردم بود. همچنین در ۲۰ ماه گذشته شاهد جنایت آمریکایی‌ها در تشدید تحریم‌ها بودیم که در جریان مبارزه با کرونا نیز مشاهد شد. کم‌تدبیری‌هایی را شاهد بودیم که دشواری‌های فراوانی را به وجود آورد،  در این مدت جنگ رسانه‌ای و نبرد ادراکی و شناختی که از سوی دشمن به امت ما تحمیل شد.
وی خاطرنشان‌کرد: با این وجود، به لطف خدا و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، ملت ما با نجابت و شکیبایی در برابر دشمنان، گرفتاری‌ها و بی‌تدبیری‌ها سربلند بیرون آمد و زیباترین صحنه‌ها را در رزمایش مواسات، کمک‌ها مومنانه، خدمت به برادران و خواهران ایمانی و غیره شاهد بودیم.

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.