stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 398931
  • 30 مهر 1400 - 15:31
1
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس

تامین به موقع سوخت عشایر فارس

تامین به موقع سوخت عشایر فارس
فارس_ بیش از ده میلیون لیتر نفت سفید در بین مناطق عشایری و روستاییان استان تامین وتوزیع شده و با ذخیره سازی مناسب سوخت مشکلی در تامین سوخت زمستانی وجود ندارد.
قلم | qalamna.ir :

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از تامین وتوزیع ده میلیون لیتر نفت سفید از ابتدای امسال تاکنون در استان خبرداد و گفت:ذخیره سازی لازم برای سوخت رسانی بویژه در فصل سرما انجام شده ومشکلی در این خصوص وجود ندارد.
اسداله طاهری بیان این که با انجام تمهیدات و هماهنگی‌های انجام گرفته با سازمان‌های مربوطه قبل از شروع فصل سرما تامین وذخیره سازی بموقع نفت سفید بویژه در نقاط سخت گذر استان صورت پذیرفته افزود، سوخت مورد نیاز خانوار‌های فاقد گاز طبیعی بدون مشکل و از طریق فرایند الکترونیکی وبانرخ مصوب به مصرف کنندگان واقعی تحویل شده است.
وی اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره تعاون روستایی وعشایری استان سوخت مورد نیاز خانوار‌های عشایری از طریق ۵۳۴ باب فروشندگی تعاون روستایی وعشایری فعال در سطح استان قبل از شروع فصل سرما تامین و بصورت الکترونیکی در بین خانوار‌ها توزیع شده است.
مدیر منطقه فارس از کاهش ۱۸ درصدی میزان مصرف نفت سفید در هفت ماه سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و بهره مندی روستا‌ها از نعمت گازطبیعی و همچنین اجرای موفق طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید از جمله عوامل موثر در کاهش مصرف این فرآورده برشمرد.
مدیر منطقه فارس تعداد خانوار‌های فاقد گاز استان را حدود صد و چهل هزار خانوار بیان کرد وگفت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد از خانوار‌های مشمول این طرح در سامانه سدف ثبت نام و نفت سفید خودرا بصورت الکترونیکی دریافت می‌کنند واز خانوار‌هایی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند در خواست کرد نسبت به ثبت نام از طریق آدرس newtejaratasan.niopdc.ir اقدام وسوخت مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.