stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 398808
  • 27 مهر 1400 - 21:43
0
شهردار منطقه سه شهرداری کرمانشاه مطرح کرد:

استمرار فعالیت های عمرانی و خدمات شهری در سطح منطقه سه

 شهردار منطقه سه شهرداری کرمانشاه گفت: فعالیت های عمرانی و خدمات شهری در سطح منطقه سه در فصل سرما ادامه دارد.
قلم | qalamna.ir :

 مهندس شهرام عارف کیا اظهار داشت: منطقه ۳ شهرداری کرمانشاه طبق برآوردها و آمارها حدود ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارد و دارای ۱۲۷۵ هکتار مساحت است.

 وی افزود: بیشترین بافت فرسوده و حاشیه نشینی شهر کرمانشاه در سطح منطقه سه وجود دارد با وجود اینکه این منطقه از مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر تلقی می شود خدمات رسانی مناسبی به ساکنان سطح این منطقه ارائه می شود.

 شهردار منطقه سه شهرداری کرمامشاه اذعان کرد:
برای ارتقای سطح خدمات رسانی و با توجه به آغاز فصل سرما و بارندگی، جمع آوری و دفع آبهای سطحی در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا لوله گذاری شهرک فدک در فازهای ۱و ۲ به طول ۱۸۰۰ متر، لوله گذاری انتهای شهرک آریاشهر به طول ۷۵۰ متر،لوله گذاری خیابان بازار روز میدان آزادی ۵۰ متر و چهار راه رشیدی خیابان شهید واحدی به طول ۳۵ متر انجام شده است.

 عارف‌کیا ادامه داد: در همین راستا و در ادامه جمع آوری و دفع آبهای سطحی احداث کانال و جدول گذاری خیابان شهید اشک تلخ به طول ۵۰۰ متر، خیابان بنت الهدی به طول ۸۵ متر، انتهای شهرک آریاشهر کوی ۲۱ و ۲۲ به طول ۴۵۰ متر و اجرای کانال سنگی میدان آزادی ابتدا خیابان کاشی کاری به طول ۷۵ متر در دست اجرا است.

  وی گفت: در آینده محلات جعفر آباد خیابان ابوذر و ملاحسینی، شهرک کیهانشهر انتهای خیابان دیبا، شهیاد خیابان ارتش، میدان شهدا و بلوار ۷۵ متری آزادی عملیاتی خواهد شد.

 عارف‌کیا در خصوص عملیات آسفالت و لکه گیری سطح منطقه نیز گفت: آسفالت و ترمیم روکش معابر درجه یک و درجه ۲ و معابر فرعی سطح منطقه سه در حال انجام است و در همین راستا آسفالت میدان جلیلی به سمت خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، خط ویژه مدرس به سمت میدان آزادی انجام گرفته و پروژه معبر انتهای شهرک کیهانشهر عملیات زیرسازی و روکش آسفالت و فضای سبز آن در حال انجام است که می تواند با اتصال به بزرگراه حضرت امام ( ره) نقش بسزایی در کاهش ترافیک و صرفه جویی در مصرف سوخت داشته باشد.

 عارف کیا ادامه داد: از دیگر اقدامات خدماتی در حوزه منطقه سه اتمام لایروبی حریم آبشوران از پشت اداره کل دادگستری به سمت خیابان باغنی است که انجام شده و لایروبی میدان نخست شهرک کیهانشهر به سمت بلوار شیخ فاضل تونی آغاز و همچنین راه اندازی آب نماهای سطح منطقه در پارکها و بوستان ها و رنگ آمیزی جداول در سطح خیابان های منطقه شروع و در حوزه عمرانی هم اکیپ پیاده رو سازی در میدان آزادی از سمت کلینیک نور به سمت چهار راه آیت الله جلیلی آغاز شده است .

 شهردار منطقه سه کرمانشاه در پایان گفت: با توجه به کمبودها و مشکلات تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم خدمات مناسب تری را ارائه داده و موجبات رفاه و آسایش شهروندان را فراهم کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.